  • Data: 2008-01-25 20:01:10
    Temat: Re: Citibank znowu nie działa -- totalna żenada
    Od: Mithos <f...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Eneuel Leszek Ciszewski napisał(a):
    > Miałem tam konto i nie marudziłem, choć korzystałem z tego dostępu rzadko.
    > Niestety kosztowało to miesięcznie 5 złotych za konto plus 2 za kartę. :)
    > Gdyby tak zdjęli tę prowizję i wprowadzili wysokie ;) oprocentowanie...

    Ja juz wole placic to 5 czy 10 zl miesiecznie i miec najlepszy podglad
    online (dla mnie osobiscie jest to jedna z wazniejszych funkcjonalnosci
    banku), bogata oferte (wszystko w jednym), do tego oddzialy, gdzie w
    przypadku jakiejs wpadki lub nietypowej sytuacji mozna wiele zalatwic.

    Od takiej kwoty oplat miesiecznych zdecydowanie nie zbiednieje (to jest
    jedna kawa/ciastko na miescie), a jakis tam komfort mam.

    Natomiast wielosc kont/KK jest dla mnie bezsensu. Co z tego, ze mam 5 KK
    skoro uzywam 2. Tak samo z kontami. Oczywiscie jesli ktos ma kilkanascie
    milionow (lub wiecej) w gotowce, to moze ja trzymac w roznych bankach.
    Natomiast ja takiego problemu nie mam i pewnie szybko miec nie bede, a
    czy 10k PLN trzyma sie na koncie oszczednosciowym na 4,6 % , 5% czy 5,5
    % nie ma raczej wiekszego znaczenia.

    --
    Mithos