  • 11. Data: 2008-01-11 21:57:34
    Temat: Re: Citibank - podwyzszenie limitu na KK i fiasko :)
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 11 Sty, 21:53, Mithos <f...@a...pl> wrote:

    > Przeciez pisalem, ze wydalem ta karta ok. 10k/rocznie (a moze i ponad).
    > Tak wiec to jest ok. 1k miesiecznie. Totez spelnilem powyzszy warunek.

    > Miesiac temu minal rok.
    >
    > Karte Citi uwazam, za bardzo fajna ale jesli mnie nie chce to nie bede
    > plakal :) Zarobi ktos inny.

    No coz, jak nie widzisz dla niej zastosowania z takim limitem

    Pozostaje jeszcze ewentualnosc (jesli masz dzieci 13+ ) wykrzystania
    jej na darmowe karty dodatkowe ze zdjeciem dla potomstwa. Bardzo
    przydatna opcja.

  • 12. Data: 2008-01-12 08:13:20
    Od: "Damian" <x...@o...pl>

    > Karte Citi uwazam, za bardzo fajna ale jesli mnie nie chce to nie bede
    > plakal :) Zarobi ktos inny.

    no i po sprawie,
    citi daje limity bardziej realne i odpowiadajace zarobkom,
    inne banki czesto to robia "z czapy" - nawet nie wspomne banku, ktory
    (chyba) w 1998 r. dal mi wypukla karte z limitem 15k gdy nie pracowalem
    i nie mialem zadnej historii zarobkowej

  • 13. Data: 2008-01-12 08:30:51
    Od: chrisek <c...@u...pl>

    Mithos napisał(a):
> [...]
    > zdecydowanie wiecej niz pozwala mi zdolnosc (aczkolwiek w zasadzie sa to
    > same KK, ktore w wiekszosci sa "martwe").
    >
    > Nie pomogla nawet rozmowa z II konsultantem, ktory ma moc zwalniania z
    > oplaty rocznej.
    >
    > Ogolnie karte mam bezplatna do stycznia 2009 r., aczkolwiek z uwagi na
    > powyzsze pewnie pojdzie ona do kasacji (losy konta Citidirect tez staja
    > sie zagrozone - ale tu jeszcze pomysle).
    >
    > Obroty na karcie nie byly gigantyczne ale mysle ze przez rok wykrecilem
    > jakies 10k.
    >
    > Coz, pozostaje mi szukanie drugiej podstawowej karty (pierwsza to dla

    Proponowali Ci w trakcie kredyt gotówkowy? Też chciałbym mieć wyższy
    limit na KK, ale oni proponują mi kredyt gotówkowy zamiast tego co chcę.
    Faktem jest, że chyba wyczerpałem zdolność kredytową, ale skąd
    propozycja KG?.

  • 14. Data: 2008-01-12 08:53:09
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 12 Sty, 08:13, "Damian" <x...@o...pl> wrote:

    > no i po sprawie,
    > citi daje limity bardziej realne i odpowiadajace zarobkom,

    Z citi trzeba postepowac specyficznie i prosic o cos innego niz chcemy
    - jak w jakiejs bajce :)

    Chcemy darmowej karty - mowimy, ze chcemy rozwiazac umowe.
    Mi nieprzyznali karty (zdolnosc kredytowa) - to musialem poprosic o
    zwrot danego z umowa zdjecia - przyjechala wzamian karta.

    Moze trzeba poprosic o zmniejszenie limitu, zeby zwiekszyli? ;)

  • 15. Data: 2008-01-12 09:07:36
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    chrisek napisał(a):
> [...]
    > limit na KK, ale oni proponują mi kredyt gotówkowy zamiast tego co chcę.
    > Faktem jest, że chyba wyczerpałem zdolność kredytową, ale skąd

    Proponowali. Ale z uwagi na RSO ponad 20 % oczywiscie go nie bralem :)

    --
    Mithos

  • 16. Data: 2008-01-12 09:08:51
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    krzysztofsf napisał(a):
    > No coz, jak nie widzisz dla niej zastosowania z takim limitem

    Nie widze, tzn. moze lezec w szufladzie ale po co ?

    > Pozostaje jeszcze ewentualnosc (jesli masz dzieci 13+ ) wykrzystania
    > jej na darmowe karty dodatkowe ze zdjeciem dla potomstwa. Bardzo
    > przydatna opcja.

    Tak, tak :) Ja niedawno ukonczylem 25 rok zycia, wiec dzieci w wieku 13+
    z wiadomych wzgledow raczej posiadac nie mam jak :)

    --
    Mithos

  • 17. Data: 2008-01-12 09:10:29
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Damian napisał(a):
    > no i po sprawie,
    > citi daje limity bardziej realne i odpowiadajace zarobkom,

    To nie to. Wg. zarobkow to zdolnosc mam na duzo wiecej niz to co mam na
    tym KK. Ale jak sie porowna to z BIK to wyjdzie ze zdolnosc mam ujemna :)

    > inne banki czesto to robia "z czapy" - nawet nie wspomne banku, ktory
    > (chyba) w 1998 r. dal mi wypukla karte z limitem 15k gdy nie pracowalem
    > i nie mialem zadnej historii zarobkowej

    Ja zauwazylem ze to jest totalnie losowe. Ludzie przynosza do banku tony
    "papierow" i dostaja podniesienie limitu z 4k na 5k, a inni dostaja w
    tym samym banku "na dowod" 10k.

    --
    Mithos

  • 18. Data: 2008-01-12 09:26:28
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 12 Sty, 09:08, Mithos <f...@a...pl> wrote:

    > Nie widze, tzn. moze lezec w szufladzie ale po co ?

    > Tak, tak :) Ja niedawno ukonczylem 25 rok zycia, wiec dzieci w wieku 13+
    > z wiadomych wzgledow raczej posiadac nie mam jak :)

    Lepper tez tak myslal ;)

    Dla mnie ta opcja przy darmowej karcie (mam w promocji gwarancje na 3
    lata) jest bardzo przydatna.
    No to faktycznie chyba lepiej ci zamknac karte i za rok-dwa wystapic
    ponownie.

  • 19. Data: 2008-01-12 09:31:16
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    krzysztofsf napisał(a):
    > Dla mnie ta opcja przy darmowej karcie (mam w promocji gwarancje na 3
    > lata) jest bardzo przydatna.
    > No to faktycznie chyba lepiej ci zamknac karte i za rok-dwa wystapic
    > ponownie.

    Dla mnie wszystkie osoby na tyle bliskie, ze moglbym z nimi dzielic
    limit swojej KK maja odrebne i wlasne karty. Z limitami wiekszymi niz
    moje :) A tego limitu Citi to tez za bardzo nie ma na co dzielic.

    Coz wiec, karte pewnie zamkne teraz albo za jakis czas.

    --
    Mithos

  • 20. Data: 2008-01-12 09:45:09
    Od: "koala" <k...@p...fm>

    Mithos wrote:

    > Proponowali. Ale z uwagi na RSO ponad 20 % oczywiscie go nie bralem :)

    A panienka z drugiej strony telefonu się upierała że jest 8 procent ;-) i
    "bez prowizji i opłat" ;-)
    (jak mnie proponowali to RSO wychodziło prawie dokładnie 2x tyle co mówili -
    opierają to na nieświadomości matematycznej większości klientów)

    Pozdr,
    Koala