  • 1. Data: 2002-11-30 08:48:48
    Temat: Citibank Online - nowosci
    Od: "JaKi" <j...@g...pl>

    Z dniem 2 grudnia wprowadzamy rozszerzoną funkcjonalność Citibank
    Online oraz nowy format rachunków bankowych - IBAN. Nowy, rozbudowany serwis
    stworzy możliwość:
    . zakładania lokat terminowych,
    . realizacji przelewów zewnętrznych z datą przyszłą,
    . przelewów wychodzących w formacie IBAN oraz
    . zamawiania bezpłatnego potwierdzenia przelewu zewnętrznego na adres
    korespondencyjny.
    Nowością jest także tzw. segmentacja klientów w zależności od typu
    posiadanego Konta Osobistego.
    Wyświetlane przez system oprocentowanie lokat i kursy przeliczeniowe
    walut będą dostosowane do rodzaju konta.
    Nowa funkcjonalność stanowi uzupełnienie już istniejącej, dzięki
    której samodzielnie można dokonać najważniejszych operacji bankowych bez
    konieczności kontaktu z CitiPhone lub wizyty w oddziale.

    Serdecznie zapraszamy do korzystania z nowych udogodnień serwisu.
    Wierzymy, że spełni on oczekiwania naszych Klientów.

    W czasie wprowadzania zmian (od 30 listopada godz. 8.00 do 1 grudnia
    godz. 12.00) system będzie niedostępny. Pragniemy przeprosić za przejściowe
    niedogodności związane z korzystaniem z Citibank Online.

    --
    JaKi

  • 2. Data: 2002-12-01 13:29:01
    Temat: Re: Citibank Online - nowosci
    Od: "JaKi" <j...@g...pl>

    Użytkownik "JaKi" <j...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Z dniem 2 grudnia wprowadzamy rozszerzoną funkcjonalność Citibank
    > Online

    </ciach>

    Uprzejmie informujemy, iż ze względu na działania operacyjne związane z
    końcem miesiąca, rozszerzenie funkcjonalności Citibank Online zostało
    przesunięte na późniejszy termin. Przepraszamy za zaistniałe niedogodności
    związane z przeniesieniem daty wprowadzenia zmian.

    Dział Produktów Internetowych

    --
    JaKi

  • 3. Data: 2002-12-01 17:01:14
    Od: Krzysztof Halasa <k...@d...pm.waw.pl>

    "JaKi" <j...@g...pl> writes:

> [...]
    > . zakładania lokat terminowych,
    > . realizacji przelewów zewnętrznych z datą przyszłą,
    > . przelewów wychodzących w formacie IBAN oraz

    Mam wrazenie, ze juz system hb mial mozliwosc zakladania lokat, zlecania
    przelewow z przyszla data, i na wszelkie rachunki, na ktore dalo sie
    w ogole zrobic przelew zewnetrzny z jakiegokolwiek banku.

    > . zamawiania bezpłatnego potwierdzenia przelewu zewnętrznego na adres
    > korespondencyjny.

    No, tego nie bylo. Trzeba bylo dzwonic.

    > Nowością jest także tzw. segmentacja klientów w zależności od typu
    > posiadanego Konta Osobistego.

    Ciekawe coz to za nowosc.

    > Wyświetlane przez system oprocentowanie lokat i kursy przeliczeniowe
    > walut będą dostosowane do rodzaju konta.

    To dopiero osiagniecie. Bo gdyby np. byly dostosowane do zupelnie innego
    konta, to bylaby dopiero zabawa :-)
    --
    Krzysztof Halasa
    Network Administrator

  • 4. Data: 2002-12-02 16:41:36
    Od: "JaKi" <j...@g...pl>

    Użytkownik "Krzysztof Halasa" <k...@d...pm.waw.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > przelewow z przyszla data, i na wszelkie rachunki, na ktore dalo sie
    > w ogole zrobic przelew zewnetrzny z jakiegokolwiek banku.

    hb mial ale obecny CO niestety nie :-/

    --
    JaKi

  • 5. Data: 2002-12-02 17:14:45
    Od: t...@p...onet.pl

> [...]
    > godz. 12.00) system będzie niedostępny. Pragniemy przeprosić za przejściowe
    > niedogodności związane z korzystaniem z Citibank Online.

    Ale mi nowina. Inne banki mają to już od dawna. Pytanie tylko ile trzeba za to
    płacić. Oczywiście o tym ani słowa. Tensor1

  • 6. Data: 2002-12-02 17:17:40
    Od: "JaKi" <j...@g...pl>

    > Ale mi nowina. Inne banki mają to już od dawna. Pytanie tylko ile trzeba
    za to
    > płacić. Oczywiście o tym ani słowa. Tensor1

    Wiadomo ze free - jak i inne rzeczy w CitiHandlowym

    --
    JaKi