eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiCitibank Online i konto CitiOne Direct - nowy interfejs - opinia › Re: Citibank Online i konto CitiOne Direct - nowy interfejs - opinia
    From: "ygreko" <...@...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Citibank Online i konto CitiOne Direct - nowy interfejs - opinia
    Date: Thu, 27 Dec 2007 11:27:44 +0100

    Kolejny punkt w interfejsie webowym citibanku:

    Mam dwa konta: konto oszczednosciowe i osobiste. Kiedy wchodze na opcje
    przelewow ustanawiam sobie przelew z konta oszczednosciowego na osobiste z
    data przyszla. Wpisuje kwote, a ponizej jest wybor:
    [ ] dzis
    [ ] data przyszla [__/__/_____]

    Wobec tego wprowadzilem sobie przelew z data przyszla, kliknalem w ikonke
    kalendarza, wybralem date i kliknalem "dalej".
    Pokazalo sie podsumowanie wszystkiego, co wprowadzilem, kliknalem "wykonaj
    przelew". Pojawilo sie ostateczne podsumowanie, gdzie czytam m. in. (cytat):
    "Ustalono następujący przelew [...]
    Numer potwierdzenia 3"

    Po czym tego przelewu nie ma na liscie przelewow z data przyszla. Dzwonie do
    citiphone i co sie okazuje? NIE MA TAKIEJ FUNKCJONALNOSCI, jest blad w
    systemie transakcyjnym.

    Krotko mowiac: citibank robi z klienta idiote podajac informacje, ze
    ustalono przelew, nawet podaje numer potwierdzenia, po czym idzie to w
    kosmos.
    Wyobrazmy sobie sytuacje, ze ktos ustanowil sobie przelew z data przyszla po
    to, aby miec z powrotem srodki z konta oszczednosciowego na osobiste w celu
    splaty karty kredytowej, bo wlasnie wyjezdza na narty i jest spokojny, ze
    zadluzenie sie splaci. Po czym okazuje sie, ze przelew nie poszedl, a citi
    kosi dodatkowa oplate za nieterminowa splate karty i dopiero wtedy trzeba
    skladac reklamacje i czekac na ew. rozpatrzenie.

    No jak dla mnie to jest to ewidentna porazka citibanku. Nie mozna miec
    zaufania do banku, ktory robi takie numery w serwisie transakcyjnym dla
    klienta.

    Kolejna sprawa: okazuje sie, ze klient nie ma mozliwosci ustanowienia splaty
    zadluzenia karty kredytowej. Po prostu jest link, ale nie ma mozliwosci.
    Czyli mialem NIEWIARYGODNE SZCZESCIE, ze ktoregos razu po zalogowaniu sie
    udalo mi sie to ustalic. Po prostu system transakcyjny citibanku mial akurat
    chwile, ze dzialal dobrze i wtedy to przeszlo. Natomiast nie ma mozliwosci
    sprawdzenia tego przez net, trzeba dzwonic.

    Trzeba rozwazyc mozliwosc zakladania konta w citibanku, bo na chwile obecna
    bank ten dopiero uczy sie obslugi klienta. Jesli chcesz byc robionym w konia
    klientem, szczurem doswiadczalnym -- prosze bardzo. Pamietaj, ze kilka
    rzeczy w serwisie transakcyjnym nie dziala, mimo ze twierdza, ze dzialaja i
    nawet pokazuja potwierdzenie.

    Wedlug infolinii te bledy maja byc poprawione do 19. stycznia. Nie wiem
    tylko, czy do tej pory uda mi sie zostac w tym banku, bo mam kompletny brak
    zaufania do banku, ktory robi takie numery...

    Pzdr,
    Piotr