  • 1. Data: 2004-10-21 11:09:23
    Temat: Citibank Online - coraz gorzej
    Od: "Daniel M.J." <q...@c...pbz_ROT_XIII>

    Z jednej strony cos tam dodaja, poprawiaja, a z drugiej ograniczaja.

    Bowiem informacja na ich stronach glosi "W związku z nocnym przetwarzaniem
    danych lokaty możesz zakładać w Citibank Online w godzinach 8:00-23:00".
    Osobiscie jednak nie udalo mi sie kilkakrotnie zalozyc lokat juz o godz.
    22:45-22:50, co tez zglosilem niezwlocznie. Odpowiedzieli, ze w godzinach
    22:30-23:30 ma miejsce nocne przetwarzanie, ktore trwa okolo 30 minut (widac
    nie zaczyna sie zbyt regularnie, albo trwa dluzej), wiec lokaty de facto
    mozna zakladac do 22:30.

    Tak tylko informuje, jesli komus sie przyda ta informacja.

    Daniel

    --
    "Architekci to ograniczone istoty. Podczas projektowania obiecuja
    cos niezwyklego, a zawsze wychodzi im po prostu bank."

  • 2. Data: 2004-10-21 11:11:47
    Temat: Re: Citibank Online - coraz gorzej
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Daniel M.J. <q...@c...pbz_ROT_XIII> wrote:
    > Tak tylko informuje, jesli komus sie przyda ta informacja.

    glupie jest, ze lokaty przezinternet juz zerwac sie nie da... Trzeba
    dzwonic lub isc do placowki

    --
    Michał 'Amra' Macierzyński || finansowy wortal public relations:
    http://www.PRnews.pl Najświeższe informacje na temat banków i ich

  • 3. Data: 2004-10-21 11:15:15
    Od: "Daniel M.J." <q...@c...pbz_ROT_XIII>

    Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl> w wiadomości
    (in msg) news:cl85i7$721$1@news.onet.pl napisał/a (wrote):
    > glupie jest, ze lokaty przezinternet juz zerwac sie nie da... Trzeba
    > dzwonic lub isc do placowki

    Zgadza sie. To tez.

    Daniel

  • 4. Data: 2004-10-21 11:39:19
    Od: _ValteR_ <s...@n...thx>

    *Michał 'Amra' Macierzyński* wrote in <news:cl85i7$721$1@news.onet.pl>
    :

    > glupie jest, ze lokaty przezinternet juz zerwac sie nie da... Trzeba
    > dzwonic lub isc do placowki

    Głupi jest cały ten Citibank Online - już Handlobank miał lepszy
    serwis (stare dobre czasy).

    Najgłupsze czego doświadczyłem w Citi to zamykanie konta. Podpisałem
    sie pod dyspozycją zamknięcia (pani za ladą chyba 10 razy przełączała
    się między 3 działającymi aplikacjami zeby to zrobic) i już myślałem
    że to koniec.... a wtedy zobaczyła że miałem zdefiniowane szablony
    przelewów i... następny formularz (+10 min) żeby je skasować. Ku...a
    przecież to bez sensu bo zgłosiłem chęć całkowitego rozstania się na
    dyspozycji zamknięcia konta - dla nich nie było to logiczne.

    Chyba 30 min. im to zajęło - większość czasu to grzebanie w tych ich
    badziewnych aplikacjach. Burdello nie z tego ziemios.

    --
    Najlepsza definicja człowieka: niewdzięczny dwunóg.

  • 5. Data: 2004-10-21 14:50:39
    Od: Mithos <m...@o...No.More.Spam.polska>

    Użytkownik _ValteR_ napisał:

    > Chyba 30 min. im to zajęło - większość czasu to grzebanie w tych ich
    > badziewnych aplikacjach. Burdello nie z tego ziemios.

    Potwierdzam. Dlugo trwa zamkniecie konta ( w moim przypadku to bylo
    jakies 40 minut ). Zamykalem konto walutowe, zlotowkowe, oddzielne
    papiery dla kazdego zleceinia stalego, oddzielne papiery dla kazdego
    zdefiniowanego zlecenia w Citi online [ a troche ich bylo ] ). Ogolnie
    za duzo tych papierow, ale za to wszystko przebieglo milo i kompetentnie.

    pozdrawiam
    --
    Mithos
    mithos(at)op.No.More.Spam.polska

  • 6. Data: 2004-10-22 05:09:41
    Od: JaKi <j...@g...plbzdodatkow>

    Dnia Thu, 21 Oct 2004 16:50:39 +0200, Mithos
    <m...@o...No.More.Spam.polska> napisał:

> [...]
    > zdefiniowanego zlecenia w Citi online [ a troche ich bylo ] ). Ogolnie
    > za duzo tych papierow, ale za to wszystko przebieglo milo i kompetentnie.

    Zamknięcie konta via CitiPhone. Czas ok 15 min, z czego 10 min
    przkonywanie abym nie zamykał i kuszenie promocjami. Wbrew sugestiom
    czlonków grupy konto zamkniete ;-) Jedno z milszych zamknięć.

    --
    JaKi

    :Ziemia jest więzieniem, gdzie odbywa się swój wyrok i gdy on się kończy,
    tutaj się umiera powracając na 'wolność':

  • 7. Data: 2004-10-22 06:48:29
    Od: "Seba" <b...@N...gazeta.pl>

    Daniel M.J. <q...@c...pbz_ROT_XIII> napisał(a):

> [...]
    > mozna zakladac do 22:30.
    >
    > Tak tylko informuje, jesli komus sie przyda ta informacja.

    Konkluzja jesdt jedna - jeśli masz coś załatwic w Citi - dzwoń do Citiphone
    lub rób sam przez Citibank Online (poza oczywiście czynnościami, które muszą
    być wykonane w oddziale - wpłata/wypłata większej kwoty gotówki). Sam co
    prawda mam nienajgorsze doświadczenia z oddziałami, ale byłem tam raptem 4
    razy (otworzyć rachunek i kilka razy odebrać jakiś prezenty za lokaty, bardzo
    ładne portfele i walkman). Zalety korzystania z Citiphone - szybka, rzeczowa
    obsługa (chyba że trafisz na nową osobę, to rozmowa niestety ciągnie się
    niemiłosiernie), wszystkie rozmowy są nagrywane - podstawa jakiejkolwiek
    reklamacji, w oddziale usłyszysz głupoty od pracownika, a on się potem może
    tego wyprzeć - w Cphone nie ma takiej szansy - jeśli coś usłyszysz, to słowo
    musi być dotrzymane.
    A co do Citibank Online - imo jest coraz lepiej, coraz bardziej
    funkcjonalnie. Jesli chodzi o brak dostepnosci do niektorych funkcji w
    godzinach 22:30 - 7-8:00 rano to żadna nowość, w Citiphone tez nie ma dostepu
    do historii rachunku czy sald na kontach, w zaleznosci od tego jak przebiega
    wspomnianie wczesniej przetwarzanie danych. To jest niestety wada systemów
    batchowych, ze musi byc okres braku pelnej funcjonalnosci. W CBOL brakuje mi
    rowniez wspomnianej przez Michala mozliwosci zrywania lokat, a poza tym
    zmiany limitu wyplaty z kart Maestro ( w mBanku jest to super rozwiązane)
    pozdrawiam
    Seba

  • 8. Data: 2004-10-22 07:20:36
    Od: "Ciekawy" <c...@p...pl>

    > Głupi jest cały ten Citibank Online - już Handlobank miał lepszy
    > serwis (stare dobre czasy).

    Dokladnie - Handlobank byl jak najbardziej OK.
    Jak czytam to wszystko to utwierdzam sie tylko w przekonaniu, ze bardzo
    dobrze zrobilem rezygnujac z konta w momencie przepotwarzenia sie Handlowego
    w CITI... :))

  • 9. Data: 2004-10-22 12:44:18
    Od: _ValteR_ <s...@n...thx>

    *Seba* wrote in <news:claaft$fqe$1@inews.gazeta.pl> :

    > A co do Citibank Online - imo jest coraz lepiej, coraz bardziej
    > funkcjonalnie. Jesli chodzi o brak dostepnosci do niektorych funkcji w

    Chyba nie używasz od początku....

    Jedyne zmiany jakie wprowadzili to:
    -zmiana Handlonet na Citibank Online (bleeeeeeee - spadek
    funkconalności o połowę)
    -kompilacja citi online z serwisem informacyjnym (nawet wyglądu nie
    zmienili - wpakowali staroć w ramkę)
    -cofnięcie zmian z punktu wyżej

    I dalej żadnych tokenów, czy haseł jednorazowych w czasie gdy są
    ulubionym celem hakerów.

    --
    Im lepiej poznaję ludzi, tym bardziej kocham zwierzęta.

  • 10. Data: 2004-10-22 12:48:14
    Od: _ValteR_ <s...@n...thx>

    *Ciekawy* wrote in <news:clacg0$2jkr$1@news2.ipartners.pl> :

    > dobrze zrobilem rezygnujac z konta w momencie przepotwarzenia sie Handlowego
    > w CITI... :))

    No, niezapomniane wrażenia po tym jak musiałem _zmusić_ panią w
    "okienku" do wykonania przelewu (ucieczka z kasą, a zostałem z 50PLN w
    kieszeni :) - jak usłyszałem że powinienem zadzwonić na Citiphone to
    mało ich tam nie zajebałem...

    Wtedy to był niezły burdel.......

    --
    Mężczyzna zakochuje się tak jakby spadał ze schodów - to po prostu
    wypadek.