  • 11. Data: 2008-02-19 08:50:37
    Temat: Re: Citi - zmieklem :)
    Od: r...@p...fm

    > na rynku trzeba tylko dobrze szukac, odpowiedniego produktu, np. karta Money
    > BZWBK zarabia dla mnie 60zl miesiecznie, wrzucam przyznany mi limit na konto
    > oszczednosciowe i wten sposob mam 700zl rocznie. No po roku, jezeli nie bede
    > wyk. 5 trans bezg. na miesiac to 5zl/mies co daje 60zl rocznie, ale przy
    > zarobku 700zl na rok i tak jest sie do przodu.
    > Szkoda, ze inne banki nie oferuja takiego produktu.

    -----------------------

    Co to za limit, że wrzucając go na oszczędnościowe masz zysk? A
    odsetek za limitowe konto to nie odejmujesz od 60 PLN?
    Rozwiń temat bo być może czegoś nie wiem.

    Pozdro
    Robson

  • 12. Data: 2008-02-19 08:53:34
    Od: "k...@g...pl" <k...@g...pl>

    > a udało się Wam powalczyć z goldem z Citi?
    > przy całkiem niezłym obrotach Citi pobrał opłatę w wysokości 120 zł zamiast
    > 290 zł...zastanawiam się czy taki e-mail z groźbą rezygnacji z karty mógłby
    > zakończyć się zwrotem pobranej opłaty?
    >
    > karta niezła i generalnie wszelkie reklamacje rozpatrywali
    > błyskawicznie....
    >
    > pozdr.
    > RobertS

    Na około 1,5 miesiąca przed końcem okresu rocznego zadzwoniłem do Citi
    z informacją, że nie chcę płacić za kartę na kolejny rok (Visa BP
    Gold). Odpowiedźb była pozytywna, bo obroty na karcie są, karta jest
    używana.

  • 13. Data: 2008-02-19 09:37:43
    Od: Radek Wroclawski <r...@n...pl>

    Krzysztof pisze:
> [...]
    > 60zl rocznie, ale przy zarobku 700zl na rok i tak jest sie do przodu.
    > Szkoda, ze inne banki nie oferuja takiego produktu.
    ależ oferują - Getin, Citi...

    Jaki masz limit - około 15 000 zł?

  • 14. Data: 2008-02-19 10:36:46
    Od: krzysn <k...@c...pl>

    Damian pisze:

    > tak, zadnych oplat za podstawowa i dodatkowa

    Potwierdzam, mam podstawowa i dodatkowa na zawsze bez oplat, obroty 2-4
    tys miesiecznie

    pozdr, krzysn

  • 15. Data: 2008-02-19 17:53:06
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Damian napisał(a):
    > Mithos, ty chyba uzywales ich karty, co sadzisz o tej promocji?

    Ja z KK Multi jestem bardzo zadowolony. Najlepszy podglad online na
    rynku. Karta moze byc w latwy sposob darmowa na kolejne lata (wystarczy
    zaplacic 120 rocznie, ja przez 3,5 miesiaca mam juz prawie 100 zakupow).
    Poza tym jest trwala i sie nie niszczy.

    Niestety teraz ta karte ZTCP wydaja w wersji chipowej i autoryzowana
    jest PIN'em co jak dla mnie calkowicie ja dyskwalifikuje. Jesli przy
    wymianie karty na kolejny rok nic sie nie zmieni to ja z niej byc moze
    bede rezygnowal bo nie ufam PINowi (chyba ze nie bedzie paska, a sam chip).

    --
    Mithos

  • 16. Data: 2008-02-19 19:54:32
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    <r...@p...fm> wrote in message
    .googlegroups.com...

> [...]

    odsetek za limitowe konto to nie odejmujesz od 60 PLN?
    Rozwiń temat bo być może czegoś nie wiem.

    Limit jest 20tys. , a przelew z karty BZWBK traktuje jak transakcje
    bezgotowkowa(opl. za przelew 3zl). Oczywiscie trzeba przepuscic przez inne
    konto, bo bezposrednio na konto w WBK sie nie da. Jak splaca sie w terminie
    to odsetek nie licza. Po splacie zdluzenia mozna przelew zrobic znow i tak
    sie kreci oscylator.

  • 17. Data: 2008-02-19 19:55:10
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    kashmiri napisał(a):
    > 1. PIN jest generalnie uważany za dużo bezpieczniejszy: trudno sprawdzić
    > zgodność podpisów (łatwo można podpis sfałszować), statystyki też na to
    > wskazują.

    Slafszowany podpis wyjdzie w kazdym sadzie (ustali to biegly), jesli
    bank bedzie chcial obciazyc mnie takim zakupem. Tak wiec ostatecznie w
    "lancuchu bankowym" nie ja bede stratny. A czy bedzie to sprzedawca, czy
    bank to nie moj problem.

    Przed wykradzionym/zeskanowynm PINem nie jestem sie w stanie obronic, bo
    nijak nie udodowdnie, ze to nie ja go ujawnilem/przekazalem komus.

    Nie mam pojecia skad bierzesz info o bezpieczniejszym PINie, bo jest
    przeciez zupelnie inaczej.

    > 2. Nie można zrezygnować z paska, dopóki większość bankomatów w PL nie
    > umie odczytywać chipów, a drzwi do bankomatów w oddziałach uruchamiane
    > są przeciągnięciem karty...

    Dlatego kombo : PIN + pasek jest znacznie mniej bezpieczniejsze niz podpis.

    > Dlaczego nie ufasz PINowi na pasku?

    jw.

    --
    Mithos

  • 18. Data: 2008-02-19 20:01:03
    Od: "kashmiri" <k...@i...pl>

> [...]

    2. Nie można zrezygnować z paska, dopóki większość bankomatów w PL nie umie
    odczytywać chipów, a drzwi do bankomatów w oddziałach uruchamiane są

    k.

  • 19. Data: 2008-02-19 20:07:23
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Tue, 19 Feb 2008 20:01:03 -0000, w <fpfcgr$af5$1@news.interia.pl>, "kashmiri"
    <k...@i...pl> napisał(-a):

    > Dlaczego nie ufasz PINowi na pasku?

    Bo jest niebezpieczny. Archiwum.

  • 20. Data: 2008-02-19 20:31:18
    Od: "Damian" <x...@o...pl>

> [...]
    > 120 rocznie, ja przez 3,5 miesiaca mam juz prawie 100 zakupow). Poza tym

    dzisiaj dostalem juz papiery, wydanie 0zl, kredyt z oprocentowaniem 0% przez
    3 m-ce
    w kolejnym roku faktycznie trzeba 10 transakcji miesiecznie i jest gratis

    niestety ubolewam, ze karta jest bez zdjecia, tak sie upierala dzwoniaca do
    mnie konsultantka
    i taka umowe do podpisu dostalem ,
    zabawne, ze list koncza podpisem "Doceniajac Panstwa wspolprace z
    MultiBankiem..."
    tylko , ze ja nie mam u nich RORu, tylko jakies $ miedzy wakacjami trzymam
    to co zostanie z podrozy
    ale luz, czyms sie kierowali dzwoniac do mnie
    limit maly bo ponizej 10k ale za duzo o mnie nie wiedza,zadnych papierow nie
    chca wiec trudno im sie dziwic

    > Niestety teraz ta karte ZTCP wydaja w wersji chipowej i autoryzowana jest
    > PIN'em

    w przeslanych papierach cisza na temat chip'a, przynajmniej jeszcze nie
    dojrzalem w tym druczku

    reasumujac, darmowemu k... nie zaglada sie w zeby, wiec przetestuje ich
    golda, a co :)