  • 11. Data: 2008-07-24 21:34:50
    Temat: Re: Citi - prawda: ma klineta głęboko w ....
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "Konrad N>S>" <n...@o...pl> wrote in message
    news:g6aq1q$4so$1@opal.icpnet.pl...

    > wnioskowania telefonicznego przyznał mi złote karty, ale kurier podając
    > wniosek do podpisania wyjaśniał, że innej niż srebrna nie mogę dostać (?)

    Zlota mozesz dostac gdy bedziesz mial minimalny limit 6 tys. PLN.

    > wiele osób wypowiadało się na pbb, że limit zwiększany był niemal
    > automatycznie po roku użytkowania karty, a także spotkałem wypowiedzi, że
    > wystarczył telefon z prośbą, i limit też był bez problemu zwiększany.

    Automatycznie limit moze nie byc zwiekszany gdy otrzymales karte w ramach
    jakiegos testu.

    MK

  • 12. Data: 2008-07-24 21:35:27
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    > zauważ, że nie piszę tylko o znoszeniu opłat, ale w ogóle o lekceważeniu
    > klienta. o lekceważącym podejściu do osoby generującej zysk dla banku
    > (mały limit karty, 35000 obrotu w 10 mcy). o umawianiu się na rozmowę,
    > która nigdy nie

    A ile z tego to przelewy?

    MK

  • 13. Data: 2008-07-24 23:25:59
    Od: Marcin Mokrzycki <m...@p...pl>

    On Thu, 24 Jul 2008 22:46:04 +0200, Konrad N>S> wrote:

    > nie bądź złośliwy, zupełnie niepotrzebne są wtręty o poświęcaniu większej uwagi
    > czytaniu.
    >
    > zauważ, że nie piszę tylko o znoszeniu opłat, ale w ogóle o lekceważeniu
    > klienta.

    Ironicznie piszesz o legendarnych procedurach, podczas gdy, według mnie,
    zwyczajnie mijasz się z prawdą. Citi jest znane na grupie z:
    - łatwego zwalniania z opłat rocznych,
    - dobrych procedur reklamacyjnych związanych z fraudami,
    - rozsądnego podejścia wobec spłat KK z jednodniowym opóźnieniem.

    Natomiast w kwestiach innych, a zwłaszcza zwiększania limitów to chyba
    wszyscy, którzy próbowali uzyskać je zwiększenie narzekali na duży opór
    banku w tej kwestii.

    Z doświadczeń grupowych wynikało, że Citi najczęściej podnosi limity tym,
    którzy o to nie proszą, z reguły około rocznicy wydania karty.

    > a więc nie skarżę się na nie podniesiony limit, ale na to, że pracownik obiecuje
    > poinformować o podjętej decyzji, a później nie informuje.
    >
    > skarżę się także na podane już podczas pierwszej rozmowy zapewnienie "wyślemy
    > złote karty" - karty nie dotarły, najprawdopodobniej nikt nic nie zrobił, by to
    > zapewnienie spełnić. to jest niepoważne.

    W takim razie niepotrzebnie pisałeś o jakichś legendach.

    --
    Marcin Mokrzycki
    gg:659336 o2:mmokrzycki

  • 14. Data: 2008-07-25 07:05:51
    Od: "Konrad N>S>" <n...@o...pl>

    > A ile z tego to przelewy?

    500pln, co drugi miesiąc 700.

    przelewy są wielkością stałą, zakupy robiłbym większe, ograniczał mnie limit.

  • 15. Data: 2008-07-25 07:09:39
    Od: "Konrad N>S>" <n...@o...pl>

    Użytkownik "Marcin Mokrzycki" <m...@p...pl> napisał w wiadomości

    > według mnie,
    > zwyczajnie mijasz się z prawdą.

    rozumiem. i przepraszam. nawet nie wiedziałem, że konfabuluję. widać mijam się z
    prawdą tak dobrze, że sam siebie oszukałem. dobrze, że ty to wychwyciłeś.

    może udam się dziś po południu do psychologa, opowiem mu o miom problemie.
    dziękuję.

  • 16. Data: 2008-07-25 12:28:52
    Temat: Re: Citi - rocznica :(
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "krzysztofsf" 5...@a...goog
    legroups.com

    > No niestety - roczek minal, oplaty rocznej nie naliczyli, bo promocja
    > na 3 lata, ale przyznany limt tez ani drgnal :(

    Zrób sobie inną w innym banku a tą tylko przelewaj. :)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 17. Data: 2008-07-25 13:41:00
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Marcin Mokrzycki" 12jvbbqoc3mos$.1s65xq2wxk8uc$....@4...net

> [...]

    > Z doświadczeń grupowych wynikało, że Citi najczęściej podnosi limity tym,
    > którzy o to nie proszą, z reguły około rocznicy wydania karty.

    I ja to potwierdzam.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 18. Data: 2008-07-25 13:48:52
    Od: otrov <o...@w...pl>

    Konrad N>S> pisze:
    > dziś mija 10 dni, jak dotąd nikt nie zadzwonił, na www mam wciąż ten sam
    > limit.
    > aha: zapomnieli mnie łaskawie obdarować kolejnym rokiem gratis.

    Ja prosiłem o wymianę srebrnej na złotą (+ dodatkowa) i też mieli
    oddzwonić w ciągu 2-3 dni, ale zamiast tego (po jakichś 2 tygodniach
    dostałem listem dwie złote.

    Może u Ciebie też nie chcą dzwonić tylko od razu wyślą?

    o.

    PS. Tylko obroty miałem trochę większe od Twoich.

  • 19. Data: 2008-07-25 13:57:42
    Od: "Konrad N>S>" <n...@o...pl>

    Użytkownik "otrov" <o...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    >
    > Może u Ciebie też nie chcą dzwonić tylko od razu wyślą?
    >
    > o.
    >
    > PS. Tylko obroty miałem trochę większe od Twoich.

    mnie kolor niespecjalnie robi różnicę.

    ale na żonie już robi wrażenie wielkość zniżek w sklepach, które dają rabaty
    przy zakupach kartami citi.

    no i obroty robiłbym większe, ale nie chce mi się spłacać karty kilka razy w
    miesiącu, bo zbyt szybko osiągam dziewięćdziesiątkilka procent z 4000 - zrobiłem
    to raz.

    ale może zrobią jak piszesz - może przyślą złote.
    chociaż MK wspominał, że złota karta "zaczyna" się od 6000 limitu...

  • 20. Data: 2008-07-25 15:46:34
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    mvoicem napisał(a):
    > Jest w tym jakaś pokrętna logika ;)

    Biorac pod uwage, ze ten ktos wykorzystuje 80% limitu miesiecznie (no
    praktycznie co dwa miesiace, bo korzysta z GP) i zawsze splaca
    zadluzenie w calosci to ta logika wydaje sie byc raczej nietrafiona.

    --
    Mithos