eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiCiti - rocznica :( › Re: Citi - prawda: ma klineta głęboko w ....
  • From: Marcin Mokrzycki <m...@p...pl>
    Subject: Re: Citi - prawda: ma klineta głęboko w ....
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    References: <5...@a...googlegroups.com>
    <g69ckt$p09$1@inews.gazeta.pl> <g69pp9$2bvi$1@opal.icpnet.pl>
    <1...@4...net>
    <g6apmb$4ot$1@opal.icpnet.pl>
    Date: Fri, 25 Jul 2008 01:25:59 +0200
    Message-ID: <12jvbbqoc3mos$.1s65xq2wxk8uc$.dlg@40tude.net>
    NNTP-Posting-Host: 81.210.87.3
    X-Trace: news.home.net.pl 1216941957 81.210.87.3 (25 Jul 2008 01:25:57 +0200)
    Organization: home.pl news server
    Lines: 33
    X-Authenticated-User: mmokrzycki.post
    Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!nf1.ipartners.pl!ipartners.pl!news.home.net
    .pl!not-for-mail
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:451690
    [ ukryj nagłówki ]

    On Thu, 24 Jul 2008 22:46:04 +0200, Konrad N>S> wrote:

    > nie bądź złośliwy, zupełnie niepotrzebne są wtręty o poświęcaniu większej uwagi
    > czytaniu.
    >
    > zauważ, że nie piszę tylko o znoszeniu opłat, ale w ogóle o lekceważeniu
    > klienta.

    Ironicznie piszesz o legendarnych procedurach, podczas gdy, według mnie,
    zwyczajnie mijasz się z prawdą. Citi jest znane na grupie z:
    - łatwego zwalniania z opłat rocznych,
    - dobrych procedur reklamacyjnych związanych z fraudami,
    - rozsądnego podejścia wobec spłat KK z jednodniowym opóźnieniem.

    Natomiast w kwestiach innych, a zwłaszcza zwiększania limitów to chyba
    wszyscy, którzy próbowali uzyskać je zwiększenie narzekali na duży opór
    banku w tej kwestii.

    Z doświadczeń grupowych wynikało, że Citi najczęściej podnosi limity tym,
    którzy o to nie proszą, z reguły około rocznicy wydania karty.

    > a więc nie skarżę się na nie podniesiony limit, ale na to, że pracownik obiecuje
    > poinformować o podjętej decyzji, a później nie informuje.
    >
    > skarżę się także na podane już podczas pierwszej rozmowy zapewnienie "wyślemy
    > złote karty" - karty nie dotarły, najprawdopodobniej nikt nic nie zrobił, by to
    > zapewnienie spełnić. to jest niepoważne.

    W takim razie niepotrzebnie pisałeś o jakichś legendach.

    --
    Marcin Mokrzycki
    gg:659336 o2:mmokrzycki

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1