  • 31. Data: 2008-07-28 22:02:22
    Temat: Re: Citi - rocznica :(
    Od: Bartosz 'xbartx' Nowakowski <b...@h...net>

    Dnia Thu, 24 Jul 2008 00:16:52 -0700, krzysztofsf napisał(a):

    > No niestety - roczek minal, oplaty rocznej nie naliczyli, bo promocja na
    > 3 lata, ale przyznany limt tez ani drgnal :(
    >
    > Szkoda.

    Z moich obserwacji wynika, że nigdy w rocznicę nie podnoszą zazwyczaj 1-2
    m-c po rocznicy logując się przez www zobaczysz nowy limit.

    Xenocide

  • 32. Data: 2008-07-29 18:13:55
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    Bartosz 'xbartx' Nowakowski pisze:
    > Dnia Thu, 24 Jul 2008 00:16:52 -0700, krzysztofsf napisaĹ?(a):

    > Z moich obserwacji wynika, Ĺźe nigdy w rocznicÄ? nie podnoszÄ? zazwyczaj 1-2
    > m-c po rocznicy logujÄ?c siÄ? przez www zobaczysz nowy limit.

    No to cierpliwie czekam.
    Na moment biezacy limit mi wystarcza (korzystam naprzemiennie z inna
    karta) natomiast zima, gdy beda platnosci za ogrzewanie gazem, moze byc
    juz za maly.

  • 33. Data: 2008-07-31 23:08:28
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console11>

    "Bartosz 'xbartx' Nowakowski" 488e41ee$0$29620$f...@m...aster.pl

    > Z moich obserwacji wynika, że nigdy w rocznicę nie podnoszą zazwyczaj 1-2
    > m-c po rocznicy logując się przez www zobaczysz nowy limit.

    Jak mi podniosą -- napiszę. Rok i miesiąc już minął. :)
    Pod koniec tego miesiąca mam spłacić prawie cały limit
    -- tak jakoś wyszło, że na ten okres niewiele zostało, :)
    a niewiele by brakowało, że w jednym wydałbym więcej, niż
    wynosi mój limit. :)

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'