  • 1. Data: 2008-07-22 18:14:17
    Temat: KK i lokata - jaki bank?
    Od: Rafał Jeżak <r...@N...gmail.com>

    cześć,

    postanowiłem sobie wyrobić KK, nie raz mi by się przydała, ale nie
    miałem, więc kiedyś trzeba ;) do tego chciałbym jakąś tak kwotę
    miesięcznie (niech będzie 500-700zł) odkładać sobie, różnie to w życiu
    bywa :)

    Może najpierw KK. Moja sytuacja wygląda tak, że mam od listopada DG,
    oczywiście przychody są, około 1700-1800 netto miesięcznie, ale z tego
    co się dowiedziałem w banku w którym mam konto firmowe (mbank) nie mam
    szans na KK zanim firma nie będzie miała roku, dobrze słyszałem?
    Oczywiście raz już składałem wniosek, ale odrzucili, nie pamiętam z
    jakiego powodu. Generalnie, dużego limitu nie potrzebuje, ot tak
    1500-3000zł max. Nie mam jakiś sentymentów do mbanku, więc jak inny bank
    mi da KK to z chęcią się do niego przeniosę :) W mbanku trzymają mnie
    darmowe przelewy do US i ZUS i dość fajny interfejs www niczego więcej
    od nowego banku bym nie wymagał :) możecie coś polecić?

    Co do lokaty, to tak jak wspominałem, 500-700zł miesięcznie bym sobie
    gdzieś odkładał i by to sobie rosło, oczywiście przydałoby się (chociaż
    raz w miesiącu) wypłacić z 100-200zł jakby zabrakło :) Mógłbym
    skorzystać z lokaty banku, ale słyszałem, że inne banki mają lepsze. Tak
    samo jak wyżej - możecie coś polecić?

    Pozdrowienia,
    --
    Rafał Jeżak
    rjezak.(at).gmail.(dot).com

  • 2. Data: 2008-07-23 06:28:51
    Temat: Re: KK i lokata - jaki bank?
    Od: Bartosz 'xbartx' Nowakowski <b...@h...net>

    Dnia Tue, 22 Jul 2008 20:14:17 +0200, Rafał Jeżak napisał(a):

> [...]
    > darmowe przelewy do US i ZUS i dość fajny interfejs www niczego więcej
    > od nowego banku bym nie wymagał :) możecie coś polecić?

    Skoro nie chcesz dużego limitu to może weź jakąś kk na oświadczenie o
    dochodach do 5k PLN takie dają np w BZWBK i Polbanku, ING daje chyba 2k
    PLN. Jeżeli chcesz kartę do płacenia w obcych walutach to BZWBK mocno
    słabo tu wypada za to Polbank ma jeden z najlepszych przeliczników, ale
    jego www i partyline praktycznie nie istnieje - znaczy istnieje, ale ma
    zerową funkcjonalność praktycznie.

> [...]
    > raz w miesiącu) wypłacić z 100-200zł jakby zabrakło :) Mógłbym
    > skorzystać z lokaty banku, ale słyszałem, że inne banki mają lepsze. Tak

    Nie znam się, ale może po prostu załóż konto w Eurobanku/Polbanku i masz
    6% i sobie wypłacasz/przelewasz ile chcesz i kiedy chcesz.

    Xenocide

  • 3. Data: 2008-07-23 10:25:19
    Od: r...@g...com

    On 23 Lip, 08:28, Bartosz 'xbartx' Nowakowski <b...@h...net>
    wrote:
> [...]
    > słabo tu wypada za to Polbank ma jeden z najlepszych przeliczników, ale
    > jego www i partyline praktycznie nie istnieje - znaczy istnieje, ale ma
    Na 90% wszystkie operację będę wykonywał w kraju, a jakie
    zaświadczenie muszę przedstawić w wypadku DG? Roczne rozliczenie z US?
    Tutaj jest mały problem, bo ja mam DG od listopada 2007. Jedyne co
    mogę przedstawić to historie wpływów z innego banku.

    > Nie znam się, ale może po prostu załóż konto w Eurobanku/Polbanku i masz
    > 6% i sobie wypłacasz/przelewasz ile chcesz i kiedy chcesz.
    Mam na myśli taka sytuacje :
    w sierpniu wpłacam 500zł, we wrześniu np. 600zł, w październiku 400zł,
    w listopadzie znów 500zł i to sobie leży, najlepiej zsumowane i jakoś
    tam sobie powoli procentuje, raz może na jakiś czas wybieram
    100-200zł, a całość może za 2-3 lata. Który bank oferuje taką lokatę?

  • 4. Data: 2008-07-23 13:12:50
    Od: "darnok" <d...@a...spam.ch>

    In
    f.googlegroups.com,
    *Użytkownik* wrote:
> [...]
    > Tutaj jest mały problem, bo ja mam DG od listopada 2007. Jedyne co
    > mogę przedstawić to historie wpływów z innego banku.

    Karta na OŚWIADCZENIE a nie zaswiadczenie.

> [...]
    > tam sobie powoli procentuje, raz może na jakiś czas wybieram
    > 100-200zł, a całość może za 2-3 lata. Który bank oferuje taką lokatę?

    bierz konto oszczedzajace (albo ww. ror) - na dzien dzisiejeszy to lepsze
    niz lokata i spelnia twoje warunki z nawiazka.

    --
    darnok
    "TRAGEdia: A ja TRUskawki CUkrem..."