  • 1. Data: 2008-07-24 07:55:28
    Temat: gdzie dostanę kredyt na oświadczenie o dochodach
    Od: qww <q...@p...interia.pl>

    Witam,
    Potrzebuje pieniędzy :)
    Prowadzę działalność i potrzebuję wziąć kredyt min 10000 zł. W którym
    banku dostanę kredyt na oświadczenie o osiąganych dochodach, na taką lub
    większą kwotę?

    prosze o informację
    Roman

  • 2. Data: 2008-07-24 08:15:42
    Od: "gasper" <n...@m...pl>

    Użytkownik "qww" <q...@p...interia.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > dostanę kredyt na oświadczenie o osiąganych dochodach, na taką lub większą

    jak masz konto w mbanku i płacisz z niego zus to masz szanse dostać

  • 3. Data: 2008-07-24 10:14:17
    Od: qww <q...@p...interia.pl>

    gasper wrote:
    > Użytkownik "qww" <q...@p...interia.pl> napisał w wiadomości
    >>
    > jak masz konto w mbanku i płacisz z niego zus to masz szanse dostać
    hmm, nie mam a jakies inne propozycje?

  • 4. Data: 2008-07-24 12:28:40
    Od: "MarP" <p...@w...pl>

    Prawie wszystkie banki (chociazby pkobp) udzielaja tego typu kredytow, tyle
    ze sa wiecej oprocentowane.
    Pierwsze zapytanie do googla "kredyt oswiadczenie" i bedziesz miec liste
    leniu.

  • 5. Data: 2008-07-24 15:41:50
    Od: "lwh" <l...@v...pl>

    Użytkownik "qww" <q...@p...interia.pl> napisał w wiadomości
    > Potrzebuje pieniędzy :)
    > Prowadzę działalność i potrzebuję wziąć kredyt min 10000 zł. W którym

    W żadnym oprócz swojego ci nie dadzą
    Kredyty wciskają tym, co ich nie potrzebują.

  • 6. Data: 2008-07-24 17:18:26
    Od: "boropi" <b...@w...pl>

    > hmm, nie mam a jakies inne propozycje?

    Zadzwoń jednak do mbanku. W zeszłym tygodniu sami do mnie dzwonili oferując
    rachunek firmowy za darmo i od razu dopuszczalny debet chyba coś około 10000

    boropi

  • 7. Data: 2008-07-24 18:51:59
    Od: "lwh" <l...@v...pl>

    Użytkownik "qww" <q...@p...interia.pl> napisał w wiadomości
    > Potrzebuje pieniędzy :)
    > Prowadzę działalność i potrzebuję wziąć kredyt min 10000 zł. W którym

    Próbuj u tych co się natrętnie reklamują.
    eurobank mi wciska do 120 tys bez zabezpieczeń

  • 8. Data: 2008-07-25 07:58:59
    Od: qww <q...@p...interia.pl>

    lwh wrote:
    > Użytkownik "qww" <q...@p...interia.pl> napisał w wiadomości
    >
    > W żadnym oprócz swojego ci nie dadzą
    > Kredyty wciskają tym, co ich nie potrzebują.

    a czy ktoś może ma jakieś pozytywne doświadczenia w tej kwestii z
    jakimś konkretnym bankiem?
    chodzi mi o rzetelną obsługę, krótki czas realizacji itp
    po prostu pierwszy raz bede sie staral o kredyt i nie wiem za bardzo na
    co zwrocic uwago (oprocz oprocentowania i ew. prowizji), a doświadczenai
    moich znajomych związane z kredytami nie są zachęcające.

  • 9. Data: 2008-07-25 13:50:50
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "qww" g69chh$mac$...@i...gazeta.pl

    > Potrzebuje pieniędzy :)

    Jak każdy. :)

    > Prowadzę działalność i potrzebuję wziąć kredyt min 10000 zł. W którym
    > banku dostanę kredyt na oświadczenie o osiąganych dochodach, na taką lub
    > większą kwotę?

    Na jaką? Na 10 tysięcy? W WBK możesz dostać kartę z limitem wielokrotnie
    większym. Odpowiednio stosując się do przykazań (można je otrzymać tutaj
    i/albo w banku) za niewielką opłatą masz kredyt. A że cześć tego kredytu
    możesz umieścić na kontach oszczędzających, ta drobna opłata może Ci się
    zwrócić. :) A że od odsetek fiskus pobiera (wbrew woli naszego premiera)
    podatek -- możesz oszczędności rozłożyć na wiele kont oszczędnościowych.
    Dobre konta oszczędnościowe są w BZWBK. ;) I chyba jest ich akurat tyle,
    aby sobie spokojnie i bez podatku, odbić tę drobną kwotę, o której piszę
    wyżej. :) Ta drobna kwota to 3 złote od jednego, dowolnego przelewu.

    -=-

    Bank dzięki Twoim obrotom będzie mógł udzielić kredytu
    swemu opornemu klientowi, który zamiast karty, woli kredyt. :)

    -=-

    Do Ciebie należy -- co wolisz. :) Czy wolisz być tym opornym, czy pokornym. :)

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 10. Data: 2008-07-25 19:55:07
    Od: "Thomas" <a...@b...pl>

> [...]
    > Prowadzę działalność i potrzebuję wziąć kredyt min 10000 zł. W którym
    > banku dostanę kredyt na oświadczenie o osiąganych dochodach, na taką lub

    Jakbys mogl wziac pod hipoteke kredyt to moglbym napisac, ze np. BPH Bank
    Hipoteczny.

    Thomas