  • Data: 2014-10-29 21:51:18
    Temat: Re: Citi - opłata za korzystanie z serwisu Citiphone
    Od: gral <n...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-10-29 20:09, darnok pisze:

    > W przypadku drugiej, wartej zatrzymania, zadzwonie w grudniu zeby
    > wylaczyc Citiphone.
    >
    > W sumie to mam pomysl na zemste na nich. :)
    > Jesli po deaktywacji Citiphone po 1 stycznia zadzwoni citi znow z jakas
    > blyskotliwa oferta, od razu poinformuje ich ze:
    > - wprowadzilem oplate za odbieranie polaczen z citiphone - 10zl/miesiac.
    > Czy decyduja sie jak aktywowac? Jesli nie to niestety nie moge wysluchac
    > ich oferty...

    Zwróćcie uwagę na nowe TOIP też dla kont. Jeśli ktoś ma CitiPriority, to
    wpływy 5k już nie wystarczą do darmowości, trzeba jeszcze mieć kartę
    kredytową.
    Co ciekawe, opłata za CitiPhone 6PLN jest też w tej TOIP dla Citikonta,
    dla CitiPriority jest 0PLN. Ale 6 PLN jest z kolei w TOIP dla kart...
    Debilizm jakich mało.

    https://www.online.citibank.pl/retail/files/citiblue
    /konta/TOiP_kontowy_syg012015_20_10_14.pdf