  • Data: 2014-10-30 20:50:05
    Temat: Re: Citi - opłata za korzystanie z serwisu Citiphone
    Od: RobertS <b...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Nie wiem jakie masz konto ale jeżeli Citi Priority, to partyline masz 0
    > zł a dzięki temu, że masz kk to wpływy 5k i wszystko jest za friko. Do
    > tego jak było ostatnio info na grupie Citi zamierza zrobić swój kantor
    > wymiany walut z bardzo dobrymi kursami a jak wiemy ich debetówkę można
    > sobie wtedy podpinać w zależności od potrzeb pod różne konta, więc
    > rozwiązanie wydaje się być całkiem ciekawe.

    mam konto, na które muszę przelewać 5kzł, aby było gratis, z tego
    przelewu spłacam 3xkk i to co zostanie przelewam na główne konto

    tak naprawdę to konto nie jest mi potrzebne, ciekawe czy w przypadku
    groźby, że chcę zamknąć byłaby opcja, aby CP było jednak bez opłat?

    w przypadku KK bank potrafi być dość elastyczny, może w ww. sytuacji
    również będzie?

    --
    pozdrawiam
    RobertS