  • Data: 2014-10-30 08:55:22
    Temat: Re: Citi - opłata za korzystanie z serwisu Citiphone
    Od: koala <k...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    On 2014-10-29 09:16, luc wrote:
    > W TOiP, która będzie obowiązywać od 2015-01-01, pojawiła się taka pozycja:
    >
    > Opłata za możliwość korzystania przez Klienta z Serwisu
    > bankowości telefonicznej CitiPhone - 6pln dla wszystkich kart, z wyjątkiem Ultime i
    posiadaczy kont Citigold lub Citigold Select.

    > https://www.online.citibank.pl/retail/files/citiblue
    /karty/TOiP_kartowy_syg01_15_od_1stycz_A4_22_10_14.p
    df

    W takim razie na potrzeby "negocjacji" z Citiphonem... to gdzie tu się
    przenieść? Coś się ostatnio pojawiło...?
    (2XKK + konto najlepiej z białkowym "wpłatomatem")

    Jak się nie zgodzą na rezygnację z tych prowizyjek to 2 regularnie
    wykorzystywane karty pójdą gdzie indziej...konto też zamknę i już...
    15 lat bezproblemowej współpracy - jeszcze 3 lata temu to był przyzwoity
    bank...

    (Swoją drogą mam już dość tych podchodów Citka na kasę...z jednej strony
    chcieliby żeby ktos u nich kasę trzymał...a oprocentowanie gorsze niż u
    najgorszych...a z drugiej wywalają prowizje jakby chcieli wszystkich
    wykurzyć)

    Pozdr,
    Koala