  • 11. Data: 2013-03-07 20:01:25
    Temat: Re: Citi leci w chu$a tak bardzo bardzo
    Od: osa <w...@p...fm>

    Jestem mniej-więcej tutaj. Dokumenty będę podpisywał w oddziale.

    Ciekawe czy na tym punkcie polegnę ;)

  • 12. Data: 2013-03-08 19:06:41
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Tue, 5 Mar 2013 21:44:20 +0100, Borys Pogoreło napisał(a):

    > Cicho, nie zapeszaj, dzisiaj sami zadzwonili. W piątek drugie podejście.

    Tym razem kurier nawet nie zadzwonił, o ile w ogóle mnie szukał.

    Chyba ta karta nie jest mi pisana.

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 13. Data: 2013-03-09 00:04:51
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    On 08.03.2013 19:06, Borys Pogoreło wrote:

    > Tym razem kurier nawet nie zadzwonił, o ile w ogóle mnie szukał.
    >
    > Chyba ta karta nie jest mi pisana.

    Czyli jednak tytul tematu dobrze dobralem.

  • 14. Data: 2013-03-09 17:30:00
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Fri, 08 Mar 2013 19:06:41 +0100, Borys Pogoreło napisał(a):

    > Tym razem kurier nawet nie zadzwonił, o ile w ogóle mnie szukał.
    >
    > Chyba ta karta nie jest mi pisana.

    Moja diagnoza była trafna ;)

    --
    xbartx

  • 15. Data: 2013-03-11 11:53:27
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Sat, 9 Mar 2013 16:30:00 +0000 (UTC), xbartx napisał(a):

    > Moja diagnoza była trafna ;)

    Nie pracujesz przypadkiem w Viva? ;)

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 16. Data: 2013-03-19 22:27:26
    Od: osa <w...@p...fm>

    W dniu 2013-03-04 18:29, neoniusz pisze:
    > Wniosek o KK z grupona. Najpierw litania przez telefon, wypytywanie o
    > wszystko jak zwykle. Za kilka dni telefon, ze oczywiscie karta
    > przyznana, sraty-taty-limity, gdzie wysylac kuriera. Kurier przyjechal
    > do pracy, wzial kopie dowodu oraz podpisana umowe. Po tygodniu list, ze
    > karty nie przyznaja "bo nie". Czy to jest jakis zart? Z taka amatorka
    > chyba nigdzie sie nie spotkalem. Najgorszy-bank-EVER. Nigdy wiecej nie
    > bede tracil czasu na to partactwo.

    Potwierdzam... moja fotka w dowodzie też się nie spodobała bo też
    odmowa. Dziwny bank... widać posiadanie dowodu osobistego obniża
    zdolność bo jak tylko bank dostał ksero to zmienił decyzję. No ale
    przynajmniej wiemy jaki bank omijać z daleka... oczywiście do kolejnego
    groupona ;)