  • 1. Data: 2013-03-03 21:03:35
    Temat: struktury i produkty strukturyzowane?
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    witam

    kto z was z nich korzystał (kiedykolwiek) i jakie osiągnął wyniki?

    zarobiliście coś czy może tylko zadziałała gwarancja kapitału?

    banki mają trochę tego w ofercie, ale rzadko można poczytać o wynikach
    po zakończeniu konkretnych struktur

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 2. Data: 2013-03-04 07:47:24
    Temat: Re: struktury i produkty strukturyzowane?
    Od: Andrzej Kubiak <n...@i...invalid>

    Dnia Sun, 03 Mar 2013 21:03:35 +0100, RobertS napisał(a):

    > banki mają trochę tego w ofercie, ale rzadko można poczytać o wynikach
    > po zakończeniu konkretnych struktur

    Zajrzyj na structus.pl - strona chyba zawieszona od listopada 2012, ale
    wcześniejsze artykuły powinny być dostępne.

    AK

  • 3. Data: 2013-03-04 17:31:20
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > Zajrzyj na structus.pl - strona chyba zawieszona od listopada 2012, ale
    > wcześniejsze artykuły powinny być dostępne.
    >
    > AK

    znam, ale czy nikt z p.b.b. się w struktury nigdy nie bawił?

    same informacje praktyczne mnie interesują

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 4. Data: 2013-03-04 19:45:55
    Od: Maruda <m...@n...com>

    W dniu 2013-03-04 17:31, RobertS pisze:

    > znam, ale czy nikt z p.b.b. się w struktury nigdy nie bawił?
    >
    > same informacje praktyczne mnie interesują

    Bawił. Obligacje Vitalis (5-letnie). Tylko kapitał, zero zysku. Tylko
    raz i nigdy więcej. :)

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. Ten Maruda.

  • 5. Data: 2013-03-07 21:23:05
    Od: "lery.IT" <l...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 4 marca 2013 19:45:55 UTC+1 użytkownik Maruda napisał:

    > same informacje praktyczne mnie interesują
    >
    > Bawił. Obligacje Vitalis (5-letnie). Tylko kapitał, zero zysku. Tylko

> [...]

    nigdy więcej;
    db - BRIC - 80% kapitału
    pzu - technologie przyjazne środowisku - 100% kapitału

    i to po 3-4 latach.

    Dałem się podejść sprzedawcom produktów finansowych, ani mi ani znajomym struktura
    nie wyszła lepiej niż przeciętna lokata.

  • 6. Data: 2013-03-12 11:27:18
    Od: Jarek Andrzejewski <p...@g...com>

    On Sun, 03 Mar 2013 21:03:35 +0100, RobertS <b...@x...pl> wrote:

    >kto z was z nich korzystał (kiedykolwiek) i jakie osiągnął wyniki?

    eee, jeśli ktoś ma pociąg do hazardu, to chyba lepiej do kasyna się
    przejść albo w pokera z kolegami... ooops, zapomniałem, że jest ustawa
    hazardowa z powodu afery, której nie było :-)
    Poker odpada.
    --
    pozdrawiam,
    Jarek Andrzejewski