  • 1. Data: 2013-03-04 18:29:16
    Temat: Citi leci w chu$a tak bardzo bardzo
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    Wniosek o KK z grupona. Najpierw litania przez telefon, wypytywanie o
    wszystko jak zwykle. Za kilka dni telefon, ze oczywiscie karta
    przyznana, sraty-taty-limity, gdzie wysylac kuriera. Kurier przyjechal
    do pracy, wzial kopie dowodu oraz podpisana umowe. Po tygodniu list, ze
    karty nie przyznaja "bo nie". Czy to jest jakis zart? Z taka amatorka
    chyba nigdzie sie nie spotkalem. Najgorszy-bank-EVER. Nigdy wiecej nie
    bede tracil czasu na to partactwo.

  • 2. Data: 2013-03-04 18:37:27
    Temat: Re: Citi leci w chu$a tak bardzo bardzo
    Od: osa <w...@p...fm>

    W dniu 2013-03-04 18:29, neoniusz pisze:
> [...]
    > karty nie przyznaja "bo nie". Czy to jest jakis zart? Z taka amatorka
    > chyba nigdzie sie nie spotkalem. Najgorszy-bank-EVER. Nigdy wiecej nie

    Czemu mnie to nie dziwi... bank się połapał, że wcześniej dostałeś bana,
    to i teraz dał... pierwsze słowo się liczy! A że drugi raz ktoś przez
    nieuwagę przyznał limit? Odkręcili sprawę i są z siebie zadowoleni!

    Na mój wniosek kontaktowy wysłany w sobotę pozostali głusi... Ty (?)
    pisałeś, że oddzwonili w ciągu 10 minut. Mnie olali ;) Ale może to i
    lepiej, nie musiałem spowiadać się telefonicznie na próżno, skoro i tak
    kart nie przyznają...

  • 3. Data: 2013-03-04 19:03:16
    Od: Waldek <m...@n...dam>

> [...]
    > karty nie przyznaja "bo nie". Czy to jest jakis zart? Z taka amatorka
    > chyba nigdzie sie nie spotkalem. Najgorszy-bank-EVER. Nigdy wiecej nie

    Tez tak miałem za pierwszym razem, a za drugim dali
    i z 2x większym limitem niż sugerowałem :]

  • 4. Data: 2013-03-04 22:24:02
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Mon, 04 Mar 2013 19:03:16 +0100, Waldek napisał(a):

    > Tez tak miałem za pierwszym razem, a za drugim dali i z 2x większym
    > limitem niż sugerowałem :]

    Ja już u nich miałem 3 kk (BP, MC world, Wizz) i za każdym razem na
    oświadczenie, przez telefon i zero problemu. Może tak pierwsze mi dobre
    nowy u nich wyrobiłem, bo trochę się przez nią przemieliło ;)

    --
    xbartx

  • 5. Data: 2013-03-05 10:18:19
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Mon, 04 Mar 2013 18:29:16 +0100, neoniusz napisał(a):

> [...]
    > karty nie przyznaja "bo nie". Czy to jest jakis zart? Z taka amatorka
    > chyba nigdzie sie nie spotkalem. Najgorszy-bank-EVER. Nigdy wiecej nie

    Ja miałem kuriera-widmo :) Jeden telefon, że jest w innej części miasta i
    będzie później... i tyle go widziałem. Co się nie mogę zebrać, by zadzwonić
    do citi i przekazać im kilka ciepłych słów.

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 6. Data: 2013-03-05 17:51:00
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Tue, 05 Mar 2013 10:18:19 +0100, Borys Pogoreło napisał(a):

    > Ja miałem kuriera-widmo :) Jeden telefon, że jest w innej części miasta
    > i będzie później... i tyle go widziałem. Co się nie mogę zebrać, by
    > zadzwonić do citi i przekazać im kilka ciepłych słów.

    Może pojechał robić zakupy Twoją nową kartą ;)

    --
    xbartx

  • 7. Data: 2013-03-05 21:44:20
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Tue, 5 Mar 2013 16:51:00 +0000 (UTC), xbartx napisał(a):

    > Może pojechał robić zakupy Twoją nową kartą ;)

    Cicho, nie zapeszaj, dzisiaj sami zadzwonili. W piątek drugie podejście.

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 8. Data: 2013-03-06 10:31:28
    Od: paff <p...@w...pl.usun.to>

    W dniu 2013-03-05 10:18, Borys Pogoreło pisze:

    > Ja miałem kuriera-widmo :) Jeden telefon, że jest w innej części miasta i
    > będzie później... i tyle go widziałem. Co się nie mogę zebrać, by zadzwonić
    > do citi i przekazać im kilka ciepłych słów.

    Do mnie papiery wysłali jakimś kurierem Viva czy coś takiego - wysłali w
    poniedziałek, w środę zadzwonił, że wpadnie w czwartek albo w piątek. No
    cóż - błyskawica... W piątek o 9:00 zadzwonił, że będzie do godziny -
    mówię mu że ok, bo w tym miejscu będę do 13. Przyjechał o 13 :)

    Jak dla mnie - bank jak bank, ale kuriera wzięli jakiegoś dziwnego.

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 9. Data: 2013-03-06 19:11:21
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    On 06.03.2013 10:31, paff wrote:
    > Jak dla mnie - bank jak bank, ale kuriera wzięli jakiegoś dziwnego.

    U mnie kurier byl jedynym normalnym elementem calej ukladanki.
    Przyjechal wzorowo o umowionej godzinie.

  • 10. Data: 2013-03-06 19:13:22
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Wed, 06 Mar 2013 10:31:28 +0100, paff napisał(a):

    > Jak dla mnie - bank jak bank, ale kuriera wzięli jakiegoś dziwnego.

    Eee tam dobrze optymalizuje routing ;)

    --
    xbartx