  • 41. Data: 2007-09-09 22:21:44
    Temat: Re: Citi kusi goldem...
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    robbi wrote:

    > Mnie interesowaly wszystkie aspekty golda - z pominieciem kwestii
    > snobistycznych/prestizowych.

    to po za tym żadne.

  • 42. Data: 2007-09-09 23:13:45
    Od: "ania" <aniamh_ #usun ~!_...@e...pl #>

    Użytkownik "witek"

    > to po za tym żadne.

    nie nie - masz ubezpieczenie od kosztow leczenia na wyjazdy (jak za bilet
    lotniczy czy wakacje - zaplacisz ta karta, w silverze tego nie
    stwierdzilam), w platinum sziti dochodzi jeszcze assistance na - niestety -
    samochod
    reszta to faktycznie jakies bzdury

    --
    ania

  • 43. Data: 2007-09-10 00:16:11
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    ania wrote:
> [...]
    > lotniczy czy wakacje - zaplacisz ta karta, w silverze tego nie
    > stwierdzilam), w platinum sziti dochodzi jeszcze assistance na - niestety -

    ale żeby to mieć to nie trzeba mieć karty gold.
    to ma każda normalna karta (czytaj nie w Polsce)
    mam karte zs HSBC i mam ubezpieczenie w podróży do kwoty $100 tyś ,
    ubezpieczenie wynajętego samochodu, pomoc drogową, ekstra 3 lata
    gwarancji na towary zakupione karta, pomoc prawnika dotyczaca towarow
    zakupionych kartą, ubezpieczenie bagazu

  • 44. Data: 2007-09-10 06:31:22
    Od: robbi <r...@n...com>

    witek pisze:

    > ale żeby to mieć to nie trzeba mieć karty gold.
    > to ma każda normalna karta (czytaj nie w Polsce)

    No niestety - widac nasz rynek "plastykow" wciaz jest zacofany.

> [...]
    > ubezpieczenie wynajętego samochodu, pomoc drogową, ekstra 3 lata
    > gwarancji na towary zakupione karta, pomoc prawnika dotyczaca towarow

    Z tego co widzialem w TOiP:
    - RRSO dla golda - 33,22%, dla silvera 47,37% - jesli ktos nie splaca
    calosci to roznica na pewno namacalna.

    Co do Assitance - obejmuje 1) Pomoc w podróży, 2) Pomoc w domu 3) Pakiet
    Informacyjny 4) Medyczna Platforma Informacyjna.

    Z czego sensowna jest moim zdaniem "pomoc w podrozy". Reszta to jakies
    "kłyty matetingowe" ;)

    Ubezpieczenie w podrozy - w goldzie jest ono do 200 tys USD.

    Coz - pozostaje ewnetualnie pomeczyc jeszcze troche pracownikow citiphone :]

    --
    pzdr
    robbi

    Kto ma szplina i cos z gorem ten kij tonka nad jeziorem.

  • 45. Data: 2007-09-10 06:51:19
    Od: Jan Strybyszewski <g...@o...pl>

    witek pisze:

    > spotkaniach ludzi, ktorzy większość czasu spędzają na graniu w golfa
    > jeżdżeniu konno i spędzaniu wakacji w Szwajcarii na nartach , bo tak
    > robili zawsze z dziada pradziada. Miałem okazję spędzić parę miesięcy w
    > takim towarzystwie. Wrażenie jest naprawdę imponujące.

    ... a potem sie obudzilem. Chyba ze to banda snobow na kredyt to i
    wstyd im mowic skoro w zyciu dolara nie zarobili to i unikaja tematu.
    Gratuluje znajomosci z banda kretynow. Ludzie ktorzy zarabiaja pieniadze
    potrafia o pieniadzach rozmawiac w dosyc specyficzny sposob ale
    przynajmniej wiem ze je zarobili i maja pomysly a nie jak banda z pola
    golfowego czy inna Paris....

  • 46. Data: 2007-09-10 06:53:07
    Od: Jan Strybyszewski <g...@o...pl>

    witek pisze:

    > Ależ ja się z tobą całkowicie zgadzam, dlatego śmieszy mnie dyskusja na
    > temat kart złotych srebrnych i brązowych i dlatego napisałem co
    > napisałem, że jedni zbierają znaczki a inni klej od znaczków.

    Rozumiem ze rozmowa Sorosa o ataku na funta brytyskiego tez cie smieszy.
    Ludzie ktorzy zarobili pieniadze nie wstydza sie o nich mowic,
    podobnie jak nie wstydza rozmawiac o "samolotach" jachtach ...

  • 47. Data: 2007-09-10 10:20:27
    Od: " 666" <j...@w...eu>

    Padł już argument, że w niektórych sklepach i centrach handlowych mozna uzyskać nawet
    10% rabatu.
    To duzo.
    Choc mam wrażenie, że sklepy jakby powoli się z tego wycofywały.
    I jeszcze jakieś obostrzenia, że nie łączy sięz innymi promocjami.
    JaC

    -----

  • 48. Data: 2007-09-10 12:47:36
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    yayco <y...@n...pl> writes:

    > Akurat taki "gold" jest
    > wydawany do takiego, a nie innego konta (bank nie jest tutejszy)
    > W przyzwoitym banku "silver", "gold", "platinum" oznaczają standard
    > usług oferowanych przez bank.

    Eee tam, tak samo jak i u nas. Na Zachodzie nawet latwiej miec
    "platinum" niz u nas, wystarczy srednia pensje przelewac na konto.
    Sa karty "platinum" debit, ktore wlasciwie niczym sie nie roznia
    od electrona do eKonta z mBanku, poza tym ze sa offlinowe (jak
    wszystkie). No chyba ze ktos uwaza konto w mBanku za bardzo
    ponadstandardowe.
    --
    Krzysztof Halasa

  • 49. Data: 2007-09-10 13:35:07
    Od: yayco <y...@n...pl>

    Krzysztof Halasa pisze:

> [...]
    > od electrona do eKonta z mBanku, poza tym ze sa offlinowe (jak
    > wszystkie). No chyba ze ktos uwaza konto w mBanku za bardzo

    A czy ja napisałem, że trudno dostać? Albo czy gdzieś napisałem, że
    standard musi być jakiś wyjątkowy? Czytaj ze zrozumieniem.

    --
    **** ****
    **** Make it idiot-proof ****

  • 50. Data: 2007-09-10 16:44:45
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    yayco <y...@n...pl> writes:

    > A czy ja napisałem, że trudno dostać? Albo czy gdzieś napisałem, że
    > standard musi być jakiś wyjątkowy? Czytaj ze zrozumieniem.

    No to teraz w oparciu o zacytowany fragment napisz, jaki ma byc
    ten standard dla tych roznych kart.
    --
    Krzysztof Halasa