    From: robbi <r...@n...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Citi kusi goldem...
    Date: Mon, 10 Sep 2007 08:31:22 +0200
    <fc126e$ain$4@inews.gazeta.pl> <fc1buu$kel$1@inews.gazeta.pl>
    <fc1k91$q0b$4@inews.gazeta.pl> <fc1lpk$543$1@inews.gazeta.pl>
    <fc1mh7$q0b$11@inews.gazeta.pl> <fc1o1o$eab$1@inews.gazeta.pl>
    <fc1obe$q0b$17@inews.gazeta.pl>
    <1...@1...googlegroups.com>
    <fc1puq$mc6$1@news.onet.pl> <fc1rlp$q0b$23@inews.gazeta.pl>
    <fc1uov$kf2$1@atlantis.news.tpi.pl> <fc22cc$q0b$26@inews.gazeta.pl>

    witek pisze:

    > ale żeby to mieć to nie trzeba mieć karty gold.
    > to ma każda normalna karta (czytaj nie w Polsce)

    No niestety - widac nasz rynek "plastykow" wciaz jest zacofany.

    > mam karte zs HSBC i mam ubezpieczenie w podróży do kwoty $100 tyś ,
    > ubezpieczenie wynajętego samochodu, pomoc drogową, ekstra 3 lata
    > gwarancji na towary zakupione karta, pomoc prawnika dotyczaca towarow
    > zakupionych kartą, ubezpieczenie bagazu

    Z tego co widzialem w TOiP:
    - RRSO dla golda - 33,22%, dla silvera 47,37% - jesli ktos nie splaca
    calosci to roznica na pewno namacalna.

    Co do Assitance - obejmuje 1) Pomoc w podróży, 2) Pomoc w domu 3) Pakiet
    Informacyjny 4) Medyczna Platforma Informacyjna.

    Z czego sensowna jest moim zdaniem "pomoc w podrozy". Reszta to jakies
    "kłyty matetingowe" ;)

    Ubezpieczenie w podrozy - w goldzie jest ono do 200 tys USD.

    Coz - pozostaje ewnetualnie pomeczyc jeszcze troche pracownikow citiphone :]

    --
    pzdr
    robbi

    Kto ma szplina i cos z gorem ten kij tonka nad jeziorem.