  • 51. Data: 2007-09-10 18:09:46
    Temat: Re: Citi kusi goldem...
    Od: "Marcin" <k...@k...de>

    Witam

    Użytkownik " 666" <j...@w...eu> napisał w wiadomości
    news:fc35le$a18$1@news.wp.pl...
    > Padł już argument, że w niektórych sklepach i centrach handlowych mozna
    > uzyskać nawet 10% rabatu.
    > To duzo.

    Zwykle znajdziesz inny sklep, gdzie to samo kupisz taniej niz z tym rabatem.
    A w sklepie jak porozmawiasz
    z obsluga to pewnie w wielu przypadkach Ci udziela takiego rabatu
    niezaleznie od tego czym zaplacisz.

    > Choc mam wrażenie, że sklepy jakby powoli się z tego wycofywały.
    > I jeszcze jakieś obostrzenia, że nie łączy sięz innymi promocjami.

    Mam KK Citi prawie rok i jeszcze nie skorzystalem z zadnego rabatu:)
    Chcoiaz program rabatowy nalezy do jednych z najlepszych. Zawsze sie
    okazywalo, ze w sklepach gdzie sa rabty ceny sa tak wysokie, ze korzystniej
    kupic obok bez rabatu...

    Pozdrawiam,
    Marcin

  • 52. Data: 2007-09-10 18:16:13
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    robbi napisał(a):
    > Tak swoja droga sa ponoc banki ktore potrafia dac golda przy dochodach
    > na poziomie 1500 zlotych.

    No ja dostalem Golda, a nikt mnie o dochody nie pytal. Teoretycznie
    moglem miec wiec dochody 0 zl.

    Poza tym Citi daje karty Platinum posiadaczom konta CitiGold. Zeby miec
    takie konto bezplatnie trzeba ulokowac w Citi (chyba, bo nie pamietam, a
    nie chce mi sie sprawdzac po TOiP) jakies 250 tys PLN. Taki "majatek",
    albo i dwa razy wiekszy mozna uzyskac np. dostajac po babci w spadku
    mieszkanie w bloku z wielkiej plyty.

    Ale prestiz ! Czapki z glow ! :)

    --
    Mithos

  • 53. Data: 2007-09-10 19:38:29
    Od: yayco <y...@n...pl>

    Krzysztof Halasa pisze:

    > No to teraz w oparciu o zacytowany fragment napisz, jaki ma byc
    > ten standard dla tych roznych kart.

    Po pierwsze to nie ja decyduję, tylko bank. Bank określa standardy, Ty
    wybierasz bank, którego standardy Ci odpowiadają. W różnych bankach są
    różne.
    Ja o Citi (a w każdym razie nie o Citi Handlowym) nie pisałem, bo
    szczerze mówiąc nie widzę tam wielkich różnic, co pewnie wynika z
    posługiwaniem się kartą do płacenia a nie do ubezpieczania, kredytowania
    etc. Myślę, że inni mogą taką różnicę widzieć.
    W banku, o którym wspominałem, karta silver, nie jest wydawana, bo bank
    (a ściślej związana z bankiem instytucja finansowa) nie prowadzi
    zwykłych rachunków. Master Gold (w kolorze czarnym) jest kartą charge,
    wydawaną do rachunku łączącego cechy oszczędnościowe z inwestycyjnymi.
    Skromny pakiet ubezpieczeń i równie skromny program lojalnościowy.
    Opłaty, które w Polsce byłyby uznane za wysokie, bez możliwości
    zwolnienia. Kilka lat temu wydawało mi się to atrakcyjne, ale wobec
    ofert konkurencji na dniach zrezygnuję.
    Platinum (Select MasterCard ) jest tam kartą kredytową, bezpłatną, bez
    limitu i sami dają 1% rabat od transakcji. Bogaty pakiet
    ubezpieczeniowy i lojalnościowy.Szczegółów nie znam, bo nie wydają
    takich kart osobom zamieszkałym poza krajem wydawania (trzymam się tego
    argumentu, choć są tam i inne kryteria, których nie spełniam).
    Takie ta instytucja ma standardy. Myślę, że ty wybierając swój kawałek
    plastiku i ew jego kolor, zwracałeś uwagę na standardy tych instytucji,
    które je wydawały. Natomiast jeśli szukasz tutaj standardów
    uniwersalnych, ponad instytucjonalnych, to masz rację, nie ma takich w
    świecie visy i mastercarda. Każdy orze jak może.

    --
    **** ****
    **** Make it idiot-proof ****