  • 11. Data: 2007-09-09 17:00:15
    Temat: Re: Citi kusi goldem...
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    MK wrote:
    > "witek" <w...@g...pl.invalid> wrote in message

    > Mowimy o Polsce. I to ma byc 250 tys USD obrotu na karcie. Zrobic taki
    > obrot na prywatnej karcie to jednak wymaga troche wysilku. Paris Hilton
    > na pewno temu podola, ale takiemu zwyklemu kowalskiemu, ktory dopadl
    > zlota kaczke moze byc dosc trudno :).

    Czemu mówimy o Polsce?
    Mówimy o karcie.
    Polska nie jest bogatym krajem, dlatego tak niewiele osób ją ma.

  • 12. Data: 2007-09-09 17:25:20
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 9 Wrz, 17:06, witek <w...@g...pl.invalid> wrote:
    > krzysztofsf wrote:

    > jak ktos umie myslec to nie uzywa karty platinum do zakupow kielbasy w
    > sklepie.
    > posluguje sie normalna zwykla karta, a karte platinum uzywa tam gdzie
    > mozna wykorzystac jej walory.

    Jakis czas temu ktos na grupie dopytywal sie, gdzie mozna dostac taka
    sliczna miniaturke KK, ktora jakas pani w kolejce przed nim za cos
    placila.
    Ustalono, ze byla to miniaturka karty Infinity.

    A czy ja pisalem, ze kazdy kto ma KK prestizowa, wzglednie dodatkowa
    od prestizowej, umie myslec?

  • 13. Data: 2007-09-09 17:27:16
    Od: "Damian" <x...@o...pl>

    > ale takiemu zwyklemu kowalskiemu, ktory dopadl zlota kaczke moze byc
    > dosc trudno :).

    wiadomo kaczka kase ma, ale u mamusi

  • 14. Data: 2007-09-09 17:38:33
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    MK napisał(a):
    > A wiesz ile on kosztuje? I jakie trzeba miec obroty na innej karcie
    > Amexa zeby moc ja dostac?

    Ale co z tego ? Zlota karte w zwyklym banku moze miec teraz praktycznie
    kazdy, wiec to zaden prestiz. Jezeli wiec ktos chce miec karte
    prestizowa to niech sobie wyrobi ww. Amexa.

    --
    Mithos

  • 15. Data: 2007-09-09 17:51:21
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "Mithos" <f...@a...pl> wrote in message news:fc1avq$92s$1@news.onet.pl...

    > Ale co z tego ? Zlota karte w zwyklym banku moze miec teraz praktycznie
    > kazdy, wiec to zaden prestiz. Jezeli wiec ktos chce miec karte prestizowa
    > to niech sobie wyrobi ww. Amexa.

    A masz?
    A jak chce mies sportowy zamochod to niech kupi subaru lub ferrari.
    Tak jak w przypadku wielu produktow korzystanie z niektory wiaze sie z np.
    przynaleznoscia do pewnej grupy spolecznej. Zwykle nie patrzy sie na kolor
    ale na kolor + issuer. W jednym banku dostajesz przy pewnych dochodach tylko
    classica, a w innych golda. W jednym srodowisku jako karta prestizowa bedzie
    postrzegana zlota, a w innym 'zwykly' DC :).

    MK

  • 16. Data: 2007-09-09 17:52:34
    Od: yayco <y...@n...pl>

    witek pisze:

    > jak ktos umie myslec to nie uzywa karty platinum do zakupow kielbasy w
    > sklepie.
    > posluguje sie normalna zwykla karta, a karte platinum uzywa tam gdzie
    > mozna wykorzystac jej walory.

    Ojej, a ja wczoraj zapłaciłem kartą platinum za bilet do kina! Głupi ja.
    Dobrze chociaż, że zniżkę dostałem...
    Co ty widzisz złego w płaceniu szarą kartą za kiełbasę. Taka sama dobra
    karta do kiełbasy jak do czego innego. Za kiełbasę też mi mile naliczają.
    --
    **** ****
    **** Make it idiot-proof ****

  • 17. Data: 2007-09-09 18:04:03
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    MK napisał(a):
    > A masz?

    Ja nie pisalem nigdzie, ze chce miec prestizowa karte, bo do niczego mi
    taka nie jest potrzebna.

    > A jak chce mies sportowy zamochod to niech kupi subaru lub ferrari.

    No coz, jak ktos chce miec niezle auto do jezdzenia to niech sobie kupi
    Toyote ale jak koniecznie musi blyskac prestizem to niech zakupi Merceda
    S klase.

> [...]
    > dochodach tylko classica, a w innych golda. W jednym srodowisku jako
    > karta prestizowa bedzie postrzegana zlota, a w innym 'zwykly' DC :).

    Mozliwe tym niemniej czesto jest to falszywy prestiz. Przynajmniej dla
    kogos kto sie na tym wszystkim zna :)

    --
    Mithos

  • 18. Data: 2007-09-09 18:59:09
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "Mithos" <f...@a...pl> wrote in message news:fc1cfp$ec2$1@news.onet.pl...

    > Mozliwe tym niemniej czesto jest to falszywy prestiz. Przynajmniej dla
    > kogos kto sie na tym wszystkim zna :)

    a slyszales o segmentacji rynku?
    Generalnie nie chodzi o zadna znajomosc tematu, bo tak naprawde to
    sprzedawca decyduje jak cie traktuje. Moze zupelnie inaczej traktowac osoby
    majace karty gold, inaczej platyny, albo jeszcze inaczej elektroniczne, ale
    to on musi byc znawca i powinien wiedziec na co stac klienta korzystajacego
    z takiej karty. Bank moze dodac uslugi dodatkowe, albo za dodatkowa oplata,
    albo gratis jesli generujesz odpowiednie obroty.

    MK

  • 19. Data: 2007-09-09 20:12:12
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    krzysztofsf wrote:
> [...]
    móstwo banków wydaje już w tej chwili karty miniaturki w postaci
    breloczka do kluczy.
    Widzialem tez już pen drive 8 GB z którego ze środka wciągało sie pasek
    magnetyczny do przeciągnięcia przez terminal.
    Nie pamietam niestety banku.

  • 20. Data: 2007-09-09 20:15:28
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    yayco wrote:

> [...]
    > Co ty widzisz złego w płaceniu szarą kartą za kiełbasę. Taka sama dobra
    > karta do kiełbasy jak do czego innego. Za kiełbasę też mi mile naliczają.

    Świadczy o nowobogactwie.
    Bywałem na takich spotkaniach i najwieksza gafe jaka mozna bylo tam
    popelnic to zaczac rozmawiac o pieniadzach.