    From: Mithos <f...@a...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Citi kusi goldem...
    Date: Sun, 09 Sep 2007 20:04:03 +0200

    MK napisał(a):
    > A masz?

    Ja nie pisalem nigdzie, ze chce miec prestizowa karte, bo do niczego mi
    taka nie jest potrzebna.

    > A jak chce mies sportowy zamochod to niech kupi subaru lub ferrari.

    No coz, jak ktos chce miec niezle auto do jezdzenia to niech sobie kupi
    Toyote ale jak koniecznie musi blyskac prestizem to niech zakupi Merceda
    S klase.

    > Tak jak w przypadku wielu produktow korzystanie z niektory wiaze sie z
    > np. przynaleznoscia do pewnej grupy spolecznej. Zwykle nie patrzy sie na
    > kolor ale na kolor + issuer. W jednym banku dostajesz przy pewnych
    > dochodach tylko classica, a w innych golda. W jednym srodowisku jako
    > karta prestizowa bedzie postrzegana zlota, a w innym 'zwykly' DC :).

    Mozliwe tym niemniej czesto jest to falszywy prestiz. Przynajmniej dla
    kogos kto sie na tym wszystkim zna :)

    --
    Mithos