  • 11. Data: 2002-04-23 12:55:18
    Temat: Re: Citi i wino :-)
    Od: "Shu Riken" <s...@N...poczta.gazeta.pl>

    Jaroslaw Popiel <j...@p...onet.pl> napisal:

    > daja czerwone o ile dobrze sobie przypominam - wiec w tematurze pokojowej
    > powinni je trzymac - wiec na wierzchu ;-)

    Jesli to rzeczywiscie jest dobre wino - czy ktos wie moze konkretnie, jakie? - to
    powinno
    lezakowac i to niekoniecznie na widoku, tylko w pomieszczeniu zacienionym i o
    stabilnych
    warunkach klimatycznych (temperatura, wilgotnosc itd.). Wiadomo nie od dzis, ze o
    wina
    wysokiej klasy nalezy dbac... Ale moze Citi wrecza klientom butelke "wysmienitego
    bordeaux z poludniowej Francji" naprzykladowo - to by pasowalo do tego banku ;-)

  • 12. Data: 2002-04-23 13:22:44
    Od: <z...@p...onet.pl>

    > Użytkownik "MichalL" <m...@n...isn.pl> napisał w wiadomości

    Dlaczego wszyscy zakładacie, że to alkohol?
    A może prezent jest produktem bezalkoholowym ;)

  • 13. Data: 2002-04-23 13:33:42
    Od: Adam Płaszczyca <o...@m...oldfield.org.pl>

    Daniel Jablonski <d...@n...topnet.pl> wrote:
    > lokatą, klienci CitiGold otrzymają w prezencie butelkę wybornego
    > francuskiego wina.

    Biorąc pod uwagę jakość 'specjalnych' wyrobów jubilerskich, to wyborne
    wino prawdopodobnie będzie niezłym sikaczem.

    --
    ___________ (R)
    ___________/ mail: _...@i...pl UIN: 4098313

  • 14. Data: 2002-04-23 14:07:33
    Od: "Jarosław Popiel" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Shu Riken" <s...@N...poczta.gazeta.pl> napisał w
    wiadomości news:aa3ljm$jm3$1@news.gazeta.pl...
> [...]
    "wysmienitego
    > bordeaux z poludniowej Francji" naprzykladowo - to by pasowalo do tego

    za http://www.citibank.pl/poland/consumer/polish/citidi
    r/index.htm

  • 15. Data: 2002-04-23 18:10:17
    Od: "Wanias" <w...@U...tlen.pl>

    "MichalL" <m...@n...isn.pl> wrote in message

    > A Citi ma zgodę na dystrybucje alkoholu ?
    > A punkty Citi sa w odpowiedniej odleglosci od szkol, kosciolow itd ?
    > He ?

    To jest problem typu:
    Planowany zakaz sprzedaży lawinowej a promocja Inteligo ;-)

    --
    Pozdrawiam,
    Wanias

  • 16. Data: 2002-04-23 18:58:56
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > Biorąc pod uwagę jakość 'specjalnych' wyrobów jubilerskich, to wyborne
    > wino prawdopodobnie będzie niezłym sikaczem.

    No ale nawet najgorszy francuski sikacz... :) Nie wiem jak klienci Gold, ale
    ja takie bym chetnie spozyl :) mniam mniam - hik.

    Czepiacie sie powiem wam. Oni fajnie sie promuja a wy...

  • 17. Data: 2002-04-24 08:17:19
    Od: "Shu Riken" <s...@N...poczta.gazeta.pl>

    Drogi Jarku,

    Okreslenie "wyborne" jest tak nieprecyzyjne, ze moze rownie dobrze oznaczac
    strasznego
    sikacza z ladna nalepka - takich win jest pelno w supermarketach, a kosztuja czasem
    naprawde "wybornie". Jesli ktos poda konkretnie, co to za wino, bedziemy mogli o tym
    rozmawiac. Inaczej jest to tylko marketingowa hucpa.

  • 18. Data: 2002-04-24 08:33:59
    Od: "Jarosław Popiel" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Shu Riken" <s...@N...poczta.gazeta.pl> napisał w
    wiadomości news:aa5pmf$jau$1@news.gazeta.pl...

    Jesli ktos poda konkretnie, co to za wino, bedziemy mogli o tym

    alez jak najbardziej ;-) postaram sie czegos wiecej dowiedziec ;-)

    --
    JaKi

  • 19. Data: 2002-04-24 08:38:59
    Od: "Jarosław Popiel" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Shu Riken" <s...@N...poczta.gazeta.pl> napisał w
    wiadomości news:aa5pmf$jau$1@news.gazeta.pl...

    no moze juz niedlugo beda jakies blizsze informacje :-))) proces
    dowiadywania sie co to za winko trwa ;-D

    --
    JaKi

  • 20. Data: 2002-04-24 08:58:43
    Od: Adam Płaszczyca <o...@m...oldfield.org.pl>

    AMRA <a...@a...com> wrote:

    > No ale nawet najgorszy francuski sikacz... :) Nie wiem jak klienci Gold, ale
    > ja takie bym chetnie spozyl :) mniam mniam - hik.

    > Czepiacie sie powiem wam. Oni fajnie sie promuja a wy...

    Wybacz, ale jak dla mnie to, co w 'promocji' dawali swoim klientom
    dotychczas to była żenada.

    --
    ___________/ mail: _...@i...pl UIN: 4098313