eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiCiti - chyba rekord- założenia konta w oddziale 1h40' (długie) › Re: Citi - chyba rekord- założenia konta w oddziale 1h40' (długie)
  • Data: 2005-04-15 08:42:44
    Temat: Re: Citi - chyba rekord- założenia konta w oddziale 1h40' (długie)
    Od: "Seba" <b...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

    paw <p...@w...wp.pl> napisał(a):

    > Cześć.
    > Czytam tę grupę od dośc dawna, ciach(..)

    ufff, ja tam otwierałem 5 minut, chyba trafiłeś na świeżyznę w oddziale ;)
    (ale się nie dziwię, bo rotacja w oddziałach jest duża). Co do wypłat z ATM
    za granicą - już chyba podrożało, w obcym bankomacie z tego co pamiętam ok 9
    pln (mam w domu nową tabelę, razem z wyciągiem przysłali. Ale jeszcze się
    upewnię