eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiCiti - chyba rekord- założenia konta w oddziale 1h40' (długie) › Citi - chyba rekord- założenia konta w oddziale 1h40' (długie)
  • Data: 2005-04-15 08:33:01
    Temat: Citi - chyba rekord- założenia konta w oddziale 1h40' (długie)
    Od: "paw" <p...@w...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Cześć.
    Czytam tę grupę od dośc dawna, ale jak do tej pory nie miałem nic
    ciekawego do opisania. Moja dotychczasowa współpraca z bankami (BZWBK, VW i
    mBank) sprawiły ze praktycznie nie wiedziałem o ich istanieniu. Wczoraj "na
    szczęscie" szanowny Citi przypomniał mi jak ważną rolę powinny w naszym
    życiu odgrywać banki.:) Żeby nie przedłużać opisze po krótce:
    Cel: założenie konta wspolnego w USD z podpiętą do niego kartą bakomatową do
    wypłat, chodzi głownie o wypłaty w USA
    1. Obejrzenie z grubsza ofert banków na www. Wybór: Citi za 5zł+2zł za
    karte/ miesiac. Własciwie konkurencja słaba.
    2. Wykonanie tel. do CitiPhone. Po dłuzej rozmowie dostaję infomację, ze
    musze niestety musze założyc konto w PLN a do niego dopiero dostane
    bezpłatnie konto w USD. Ok. Nie bede sie kłócił, ale juz zastanwiam sie po
    co takie kombinacje. Dodatkowo dowiaduje sie ze musze jeszcze zakupić usługę
    CitiPhone za 3zł/mies. Na argumenty ze nie jest mi to potrzebne itp dostaje
    info, ze jednak moge zrezygnowac z CitiPhone, ale jest to operacja
    niestatndardowa. Pouczono mnie jeszcze zebym zadzwonił do oddziału i sie
    umówił.
    3. Dzwonie do oddziału (pl. Wilsona, Wawa), gdzie pan X początkowo mówi ze
    ryzygnacja z CitiPhone jest niemożliwe. Argumentuje ze przed chwilą
    dzowniłem na infolinie i dostałem info ze mozna. Słysze ze konsultuje sie z
    innymi specami od oferty Citi. W końcu mowi ze mozna. Ok To jadę do
    oddziału. Pan jeszcze mimochodem dodaje, ze prosi o to zebym przyjechał
    conajmniej 20 min przed zamknieciem oddziału bo to troche trwa:)
    4. Wchodze do oddziału- mierzymy czas:) (Jakies 1h20' przed zamknieciem:))
    5. Nie ma kolejki. Podchodzę do pierwszego wolnego stanowiska. Kierują mnie
    do kas po drugiej stronie wejścia. Troche dziwne, np. w BZWBK papierki
    załatwia się siedząc przy stoliku. Ale OK.
    6. Podchodze do wolnej kasy. Nie ma kolejki. Przedstawiam sytuacje.
    Oczywiscie znów dostaję info ze nie mozna zryzygnowac z CitiPhone. Powołuję
    sie na rozmowe z panem X. Przychodzi pan X. Po wykonaniu telefonu do
    jakiegos supportu uzyskuje info ze jednak nie mozna !@#$ Ok- zaczynam
    spisywac danych tego pana, zeby napisac jakies pismo do Szanownego Banku.
    7. Dostaję jednak propozycję- założy pan konto, a poźniej napiszemy
    reklamację o zwolnienie z CitiPhone powołując sie na to ze uzyskał pan
    błędne info. OK- zastrzegam tylko że jezeli zostanie rozpatrzona negatywnie
    to nie chce być obciążony opłatami i likwiduję te konto. Zgoda- OK.
    8. Pani kasjeroko-doradczyni przystepuje do sporzadzania papierków do konta.
    Podajemy DO, prawka. Informuję, ze juz jestem klientem- mam karte kredytową-
    ale nie przyspiesza to wyraźnie sprawy. Pani wklepuje prawie wszystko od
    początku. Oczywsicie wklepywanie jest przrywane pytaniami do pana X( to
    chyba jakis ważniejszy w tym oddziale) i kasjera obok o to, co ta pani ma
    zrobić.
    9. Stoimy z żoną i spokojnie czekamy- trzeba wyrozumiałem:)-Obserwujemy w
    miedzyczasie jak Pan z kasy obok wypłaca 13 tys., kolejna pani 4tys.zł.
    Zbiera sie troche ludzi- i oni tez pewnie obserwują te operacje, bo w
    oddziale jest ciasno.
    10. Nadal stoimy, najczęsciej uzywanym klawiszem przez panią
    kasjeroko-doradczynię jest backspace:) Ok, ale moze w domu nie miała
    komputera:)
    11. W miedzyczasie zadaję pytanie tej pani.Czy wypłacając 100$ w bankomacie
    w USA zdejmie mi z konta 100$+prowizje 4zł. Pani nie jest pewna. Dzowni
    najpierw do jakiegoś oddziału. Mówi ze nie. Zostanie to przeliczone przez
    EUR $#% !!!! Ok, argumentuję ze to bez sensu i jest to ukryta prowizja. Pani
    dzwoni do supportu. Jednak nie. Przeliczone przez EUR bedzie tylko jesli
    wypłace w obcym bankomacie, w ATM'ach Citi 1$=1$. OK. Zakładamy dalej.
    12. Pani drukuje formularze i wypełnia RĘCZNIE DŁUGOPISEM nr konta jaki mi
    założyła i adres mjesca pracy. Ok. Moze byc i recznie. Na klawiaturze pisze
    chyba wolniej:), ale dziwie sie ze nie mozna wydrukowac tego z automatu.
    13. Podpisujemy papierki, pani idzie zrobić na kartę. Nawet krótko i nawet
    ładna:)
    14. Jeszcze tylko reklamacja- dosyc krotko, pewnie z 5min. i jestemy
    szczęsliwymi posiadaczami 2 kont w Citibanku. WOW. Światowy koncern
    15. Dziekujemy i wychodzimy- 20 minut po zamknieciu.- czas stop. Została po
    nas jeszcze kilkusosobowa grupa innych klientów. No wiem moja wina, chciałem
    cos niestandardowego.:(((

    Reklamacja ma zostać rozpatrzona maks w tydzień.


    pzdr
    Paweł




Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1