eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiCiti - chyba rekord- założenia konta w oddziale 1h40' (długie) › Re: Citi - chyba rekord- założenia konta w oddziale 1h40' (długie)
  • Data: 2005-04-15 10:39:27
    Temat: Re: Citi - chyba rekord- założenia konta w oddziale 1h40' (długie)
    Od: turikke <t...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    paw wrote:
    > Cześć.
    [cut]

    ja zakladalem zwykle konto - 2.5h...
    bo to, bo tamto, bo sie popsula drukarka z kserem a na calej ulicy nie
    bylo ksera, a na koniec szanowny obslugujacy zanudzil mnie programem
    inwestycji w swoja przyszlosc.

    na szczescie jestem cierpliwy i mialem troche czasu.

    dziwi mnie tylko, ze konto mam juz z 2 miesiace i nie zauwazylem, zeby
    mi sciagneli oplaty za prowadzenie konta, citiphone itd.

    na marginesie - z citiphone tez chlopaki mieli problem - jeden mowil, ze
    sie nie da zrezygnowac, a drugi, ze mozna, ale wtedy np. nie mozna
    korzystac z bankowosci internetowej

    aha - przelewy sa darmowe - ale potwierdzenie ich (w inteligo za darmo)
    juz 3zl za kazdy.

    ale przynajmniej nie pobrali mi prowizji (czy tez banki posredniczace)
    za przychodzacy przelew z USA. oczywiscie osoba przelewajaca musiala
    zaplacic prowizje - a w CITI USA utrzymuja, ze przelew z CITI USA do
    CITIBANKU Handlowy kosztuje tyle co kazdy zewnetrzny przelew.

    pozdr,
    krzysztof