  • 11. Data: 2011-03-16 11:45:55
    Temat: Re: Citi - KK - upierdliwe telefony
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Wed, 16 Mar 2011 12:18:53 +0100, yoss napisał(a):

    > Domniemuję, że posiadasz numer w orange

    Tak :) Dotąd musiałem się posiłkować różnymi aplikacjami odcinającymi
    upierdliwców. Od paru dni robi to dla mnie operator i jestem z tego
    powodu niezmiernie zadowolony.

    --
    :-) Olgierd
    Lege Artis == http://olgierd.bblog.pl

  • 12. Data: 2011-03-16 11:51:31
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-03-16 12:45, Olgierd pisze:

    > Tak :) Dotąd musiałem się posiłkować różnymi aplikacjami odcinającymi
    > upierdliwców. Od paru dni robi to dla mnie operator i jestem z tego
    > powodu niezmiernie zadowolony.

    Zawsze się zastanawiałem, czemu upierdliwcom tak przeszkadza się
    zidentyfikować jakimkolwiek numerem. U mnie w pracy też posługujemy się
    "upierdliwcami" i mają do tego celu osobne telefony, które mogą się
    identyfikować zawsze i wszędzie bez żadnej szkody.

    --
    Liwiusz

  • 13. Data: 2011-03-16 12:40:23
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Wed, 16 Mar 2011 11:40:48 +0100, wiatrak napisał(a):
    > Zawsze ich pytalem , czy nie jest to jakis problem z karta. Jezeli nie, to
    > wyjasniam im , ze autoryzowac to ja sie moge, jak zaczna traktowac powaznie
    > klienta i dzwonic z numerów z identyfikacja. Czemu nawet badziewny Open
    > Finance moze , a oni nie?Nie mam zwyczaju podawac swoich danych nie majac
    > pewnosci, ze rozmawiam z bankiem.

    Jak trzeba, to się autoryzują. Gdy dzwoni prawdziwy Citi w ważnych sprawach
    to jest identyfikacja numeru. Bez identyfikacji jest tylko wtedy, gdy
    dzwonią z jakiegoś centrum marketingowego ze spamem :)

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944

  • 14. Data: 2011-03-16 12:45:04
    Od: w...@a...pl (Wemif)

    Olgierd <n...@n...problem> wrote:

    > Dodam, że na szczęście mój operator komórkowy parę dni temu wdrożył
    > usługę blokowania połączeń z numerów anonimowych.

    Citi potrafi dzwonic z identyfikacja (pojawia sie numer taki jak na ich
    stronie), mam od dluzszego czasu zablokowane anonimowe i dzwonia co
    ze dwa/trzy miesiace.

    a.

  • 15. Data: 2011-03-16 12:52:33
    Od: Robert Kois <k...@h...pl>

    Dnia Wed, 16 Mar 2011 12:28:54 +0100, Piotr Gałka napisał(a):

    > A skąd mam wiedzieć ?

    Mnie Polbank przy ofertach nigdy nie chciał autoryzować, za to Eurobank tak
    miał (aczkolwiek ostatnim razem jak dzwonili to już nie chcieli, może sobie
    zaznaczyli w systemie, że klient wredny i autoryzować się nie chce ;)).

    --
    Kojer

  • 16. Data: 2011-03-16 13:01:03
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Wed, 16 Mar 2011 12:45:04 +0000, Wemif napisał(a):

    > Citi potrafi dzwonic z identyfikacja (pojawia sie numer taki jak na ich
    > stronie), mam od dluzszego czasu zablokowane anonimowe i dzwonia co ze
    > dwa/trzy miesiace.

    Cóż, wówczas przynajmniej wiadomo z kim masz do czynienia.

  • 17. Data: 2011-03-16 13:16:04
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    darnok <d...@a...spam.ch> writes:

    > Ktos rowniez zaobserwowal podobne zachowanie Citi? Kiedy im to
    > przejdzie - bo staje sie to mocno upierdliwe.
    > Oczywiscie skonczy sie to zapewne ignorowaniem telefonow i odmowa
    > autoryzacji, ale ryzyko jest ze kiedys mogliby dzwonic w waznej
    > sprawie...

    Wieksze ryzyko jest takie, że jak się nie dodzwonią, to dla twojego
    dobra kartę zablokują.

    MJ
    PS. "zadluzenie jest ciagle bliskie maksymalnemu" "do codziennych
    wydatkow" i "po wyciagu splacana" to się troche kłóci. Jeśli po
    spłaceniu zaraz dochodzisz do limitu, to aż do spłacenia masz kartę
    nieużywalną, więc te codzienne wydatki to raz w miesiącu...

  • 18. Data: 2011-03-16 13:25:38
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    z "super" ofertami dzwonią nie tylko z banków, ubezpieczyciele również
    potrafią być namolni, mam blokadę anonimowych numerów więc większość
    spamu telefonicznego mnie omija

    przez jakiś czas miałem spokój, ale chyba wyczaili, że nie odbieram
    anonimów i dzwonią z numerów, które się identyfikują, na szczęście już
    nie tak często jak kiedyś ;-)

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 19. Data: 2011-03-16 13:49:04
    Od: Jarek Andrzejewski <p...@g...com>

    On Wed, 16 Mar 2011 10:27:59 +0100, darnok
    <d...@a...spam.ch> wrote:

    >Od dluzszego juz czasu kilka razy w tygodniu telefony z Citi, prosba o
    >autoryzacje data urodzenia i informowanie ze "prosimy o rozwazne

    dzwonią z zastrzeżonego numeru? Włącz ACR i miej z głowy.
    Ja tak zrobiłem, jak ciągle chcieli mi "rozkładać na raty" albo "dawać
    dodatkową gotówkę" (ostatnio 114 tys. :-)

    --
    pozdrawiam,
    Jarek Andrzejewski

  • 20. Data: 2011-03-16 14:53:29
    Od: darnok <d...@a...spam.ch>

    On 2011-03-16 14:49, Jarek Andrzejewski wrote:

    > dzwonią z zastrzeżonego numeru? Włącz ACR i miej z głowy.
    > Ja tak zrobiłem, jak ciągle chcieli mi "rozkładać na raty" albo "dawać
    > dodatkową gotówkę" (ostatnio 114 tys. :-)

    Ale to nie do konca o to chodzi.
    Sytacja o ktorej pisze nie dotyczy bezposrednio mnie - ja mam tylko
    karte dodatkowa i do mnie nie dzwonia.
    Dzwonia do wlasciciela karty glownej.
    Tyle tylko ze jest to dla mnie nowosc, bo przez kilka lat posiadalem
    karte z kilkakrotnie wyzszym limitem i czasami wykorzystywalem ja na
    maksa, czasami w kilku procentach limitu i nie dzwonilili z pierdolami -
    przypominamy o prawidlowym uzywaniu karty. Czasem tylko tradycyjny spam
    o RATIO czy super ofercie.
    A tutaj zaczeli uprzykrzac zycie - jakimis informacjiami o zadluzeniu, a
    nie super ofertami. I chce wiedziec czy ktos mial podobnie ze go bank
    jakby "specjalnie" traktowal jak podejrzanego i kiedy bankowi to przejdzie.

    --
    darnok
    "TRAGEdia: A ja TRUskawki CUkrem..."