  • 1. Data: 2011-03-16 09:55:27
    Temat: Gdzie najtaniej teraz incaso czeku z USA ?
    Od: "PiotrF" <u...@w...pl>

    dostałem czek z USA na 111$
    w jakim banku go najłatwiej i najtaniej spieniężyć,
    najlepiej taki bez konta walutowego ?
    doradzi na szybko ktos?

    dzieki
    Piotr

  • 2. Data: 2011-03-16 10:38:33
    Temat: Re: Gdzie najtaniej teraz incaso czeku z USA ?
    Od: "paul" <WIESZcoUSUNĄĆpaul@gazeta.pl>

    CitiHandlowy

  • 3. Data: 2011-03-16 13:46:47
    Od: Jarek Andrzejewski <p...@g...com>

    On Wed, 16 Mar 2011 11:38:33 +0100, "paul"
    <WIESZcoUSUNĄĆpaul@gazeta.pl> wrote:

    >CitiHandlowy

    BS...
    U nich na końcu bym próbował - gdy zapytałem o czek z Citi
    północnoamerykańskiego odpowiedzieli: "niewiadomojakdługo i
    niewiadomozaile". Podziękowałem.
    Najtaniej chyba Nordea, ale oni wymagają pół roku konta, żeby przyjąć
    czek, za to w Pekao sprawnie (za pierwszym razem inkaso, potem od
    ręki). Kosztuje to chyba 1,5% min. 20 czy 30 zł.

    --
    pozdrawiam,
    Jarek Andrzejewski