  • 1. Data: 2011-03-15 18:12:51
    Temat: jaki bank polecacie
    Od: FTaQ <f...@w...pl>

    Witam,
    po dzisiejszym komunikacje że mBank podnosi "opłaty" zacząłem się
    rozglądać za nowym kontem prywatnym i firmowym (DG)

    Co polecacie? Minimalne wymagania to:
    - limit kredytowy w rachunku firmowym;
    - cudnie by było gdyby rachunki też były oprocentowane
    - dostęp do sieci euronet i innych sieciowych bankomatów bezpłatny

    Proszę o informacje

    --
    2010-09-13 7:48:41,62 RR32
    2010-09-13 7:48:41,62 does not meet the patch requirement

  • 2. Data: 2011-03-15 21:10:43
    Temat: Re: jaki bank polecacie
    Od: "mk_102" <m...@c...pl>

    Użytkownik "FTaQ" napisał w wiadomości grup
    .pl...

    Witam,
    po dzisiejszym komunikacje że mBank podnosi "opłaty" zacząłem się
    rozglądać za nowym kontem prywatnym i firmowym (DG)

    Przyjrzyj się nowej ofercie Citi. Po spełnieniu prostych warunków konto
    firmowe i prywatne całkowicie bezpłatne.
    Pozostałe warunki też spełnia.
    MK