  • Data: 2009-09-16 06:11:22
    Temat: Re: Citi KK BP - co dalej po przejsciu na Payback?
    Od: spammtrapp <g...@...necie> szukaj wiadomości tego autora

    mvoicem pisze:
    > ps: Znowu wartość punktu payback wychodzi w okolicach 1 gr. Czy ktoś wie na
    > "po jakim kursie" będą wymieniane pkt. BP na Payback? Nie mogłem się nigdzie
    > doszukać oficjalnej informacji.

    Czajnik elektryczny HD4646/00 PHILIPS, biały, srednia cena rynkowa 80zł,
    Ilosc punktów? 10 999

    A w BP było
    Czajnik HD 4649 srednia cena 110 zł
    Ilosc punktów? 9850

    Punkty przemnazaja sie przez 1.5 wiec dotychczasowe 9850 daje 14775.

    Tak wiec sam juz nie wiem.

    Ciekawi mnie tylko jak długo Motokarta Citibanku bedzie uzyteczna skoro
    w nowym programie do zbierania punktów bedzie sluzyc i tak inna karta i
    punkty z Motokarty trzeba bedzie przelewac.