  • 11. Data: 2002-03-05 08:19:57
    Temat: Re: [Citi]....
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Tue, Mar 05, 2002 at 09:17:07AM +0100, k...@k...chip.pl wrote:

    > A to co mi się bardzo podoba w Citi w stosunku do Lukasa to pełny on-line.
    > Odświeżanie stanu konta w Lukasie to w stosunku do Citi prawdziwy horror :-)))

    A ja bym troche ponarzekal na ten online w citku (chyba ze
    zmienili). Przelewy ktore wykonales zawsze maja oznaczenie jako
    "przelew wychodzacy" bez opisu do kogo. Dopiero jak pojdzie, to ma
    szczegoly. Troche to durne.

    Ale moze juz poprawili, w koncu Lee juz tam nie kroluje.

    --

    --w

  • 12. Data: 2002-03-05 09:02:46
    Od: <k...@k...chip.pl>

    > zmienili). Przelewy ktore wykonales zawsze maja oznaczenie jako
    > "przelew wychodzacy" bez opisu do kogo. Dopiero jak pojdzie, to ma
    > szczegoly. Troche to durne.

    Tego jeszcze nie zmienili. Może i jest to durne ale lepiej mieć chociaż taką
    informację niż żadną tak jak w Lukasie, gdzie jak wykonuję przelew czy zakładam
    lokatę (o wypłatach z bankomatów nawet nie wspomnę...) to informacja o tym
    widoczna jest w historii i stanie konta dopiero po jakimś czasie (ale nie wiem
    po jakim). Citi idealne oczywiście nie jest, też ma swoje wady, ale przy
    umiejętnym postępowaniu (które zdobywa się praktyką i lekturą niniejszej listy)
    jest to dosyć wygodne konto. Zwłaszcza jak się ma telefon w Erze i praktycznie
    wszystko można załatwić dzwoniąc z komórki za darmo :-)))

    Pozdrawiam
    Jacek

  • 13. Data: 2002-03-05 09:11:58
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Tue, Mar 05, 2002 at 10:02:46AM +0100, k...@k...chip.pl wrote:

> [...]
    > widoczna jest w historii i stanie konta dopiero po jakimś czasie (ale nie wiem

    No, ale nie przyrownujmy sie w dol! Jesli wezmiesz pbk ktore jeszcze
    niedawno nie dawalo takich kanalow dostepu to tez citi wyjdzie lepiej.

    Poza tym to sam interfejs w citim jest jakis taki straszny. No i ten
    jezyk polski ... ta edycja kontrahenta gdzie mozna go bylo tylko
    skasowac. Albo do polski wprowadzili jakas bete z zairu albo nas po
    prostu jak zair traktuja.

    > Citi idealne oczywiście nie jest, też ma swoje wady, ale przy
    > umiejętnym postępowaniu (które zdobywa się praktyką i lekturą niniejszej listy)

    No i podlizuje sie ;-)

    > jest to dosyć wygodne konto. Zwłaszcza jak się ma telefon w Erze i praktycznie
    > wszystko można załatwić dzwoniąc z komórki za darmo :-)))

    Wiesz, ja mam 0-800 w RB, do tego juz bezplatnego telefonu komorkowego
    nie potrzebuje ;-)

    Nie, nie przekonuj mnie, nie musze w drodze do Zakopanego robic z
    komorki przelewu za mieszkanie. Naprawde.

    --

    --w

  • 14. Data: 2002-03-05 09:15:26
    Od: "Jarosław Popiel" <j...@p...onet.pl>

    > Czyli rozumiem, że na koncie masz więcej niż 15kzł ?
    > Bo wg poz. 2.2 toip jak poniżej to płacisz 40 zł/mc

    tak

    > Btw. czy CitiOne to nie jest przypadkiem to konto, które można załozyć
    tylko w
    > Warszawie ?

    nie

    > Coś mi się tak obiło o uszy :-)
    > Wolę moje Pekao, gdzie opłaty są, ale nie tak zastraszające, a i kart mają
    > większy wybór :-)

    kazdy wybiera to co lubi ;-)

    > Pozdrawiam
    > Grzegorz

    a pozdrawiam tez

    --
    JaKi

  • 15. Data: 2002-03-05 09:24:09
    Od: "Witek" <w...@p...onet.pl>

    > Procent faktycznie jest marny jeśli chodzi o konto bieżące, ale lokaty już
    nie
    > są takie złe np. lokata rentierska oprocentowana na 8,5-9,2% (w zależności
    od
    > okresu i kwoty lokaty) z której odsetki wypłacane są co miesiąc a i
    normalne
    > lokaty są oprocentowane wyżej niż w PEKAO SA o około 2 punkty.

    Teraz jest jakas promocja... czy co... - lokaty ze stalym % na poziomie
    8,2%.

    > Ja też mam konto CitiOne, bo mam lokatę, dzięki czemu nic nie płacę ani za
    > utrzymanie konta, ani za kartę Maestro ani za przelewy. Jeśli jednak
    kiedyś
    > przyjdzie mi zlikwidować tę lokatę to chyba zrezygnuję z tego konta na
    rzecz

    Ja tez mam takie konto w Citi. Procent dostalem przed belkowym (listopad)
    wtedy taki % jak CitiGold :)) wiec na razie warto... Obsluge tez mam w
    CitiGold (z roznych wzgledow) wiec jest dobrze, choc przyznaje w normalnych
    oddzialach obsluga nie jest najlepsza. Jak mam cos "skomplikowanego" np.
    zmiana terminu sporzadzania wyciagow - na infolinii bez szans, a w CitiGold
    bez problemu :))) Przedtem bylem Pekao VIP wiec takie male problemy
    techniczne nie sa mi obce :))

    > A to co mi się bardzo podoba w Citi w stosunku do Lukasa to pełny on-line.

    Gdyby jeszcze te karty byly szybciej rozliczane :((
    pzd

  • 16. Data: 2002-03-05 09:28:33
    Od: "Jarosław Popiel" <j...@p...onet.pl>

    zeby nie byo ze jestem dziabniety ;-) to jest lokata negocjowana jakis 1,5%
    wyzsze oprocenotwanie niz normalnie ;-) na ROR bym tego nie trzymal ;-)))

    --
    JaKi

  • 17. Data: 2002-03-05 09:32:28
    Od: "Witek" <w...@p...onet.pl>

    > Nie, nie przekonuj mnie, nie musze w drodze do Zakopanego robic z
    > komorki przelewu za mieszkanie. Naprawde.

    Co fakt to fakt, do przelewow citi jest beznadziejne... Ja mam do tego Multi
    :)) do ktorego pewnie pozniej sie przeniose jak mi sie lokaty skoncza :))
    Tylko by sie przydalo (w Multi) EC/MC i bedzie jak "w niebie" :)
    pzd

  • 18. Data: 2002-03-05 09:37:12
    Od: "Darek Dąbrowski" <t...@p...com>

    Użytkownik "Jarosław Popiel" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    ,
    > funkcja depozytowa bankomatów. Jedyna wada - marny % ...

    witam,

    niedługo będzie rocznica jak citek zafundował nam funkcję depozytową we
    wszystkich bankomatach ,
    i to przez jakiś tydzień , zupełnie za darmo i przymusowo deponując nasze
    pieniądze.

    ps " ignoracja to siła "

    pozdrawiam

  • 19. Data: 2002-03-05 09:40:04
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Tue, Mar 05, 2002 at 10:32:28AM +0100, Witek wrote:

    > Co fakt to fakt, do przelewow citi jest beznadziejne... Ja mam do tego Multi
    > :)) do ktorego pewnie pozniej sie przeniose jak mi sie lokaty skoncza :))

    Do przelewow mam RB ;-)

    Multi mam dlatego ze ... hm, sam nie wiem ;-) Ale nie zaluje - podoba
    mi sie serwis ktorego nei trzeba kochac, mozna go op...yc i jeszcze
    uczciwie pogadac z ludzmi go robiacymi.

    W kazdym razie mam zamiar do niego poprzenosic jakies wiszace
    pojedyncze kzl lokaty z kilku bankow i pozamykac w nich
    rachunki. Wtedy tez PZ pewnie zaczne uzywac (chocby dla testow
    dlaczego nie dziala ;-)))

    > Tylko by sie przydalo (w Multi) EC/MC i bedzie jak "w niebie" :)

    No, to do nieba jeszcze poczekasz chwile. O ile pamietam oficjalne
    wypowiedzi to 'visa uber ales'. Ale zawsze moze to sie zmienic.

    --

    --w

  • 20. Data: 2002-03-05 09:44:14
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Tue, Mar 05, 2002 at 10:37:12AM +0100, Darek =?ISO-8859-2?Q?D=B1browski ?= wrote:

> [...]
    > wszystkich bankomatach ,
    > i to przez jakiś tydzień , zupełnie za darmo i przymusowo deponując nasze

    A czy ktos Cie zmusza do korzystania? Zdaje sie ze jeszcze nie ma
    obowiazku w citku skladania depozytu raz na miesiac.

    --

    --w