eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiCiti › Re: Citi
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!fu-berlin.de!newsreader4.netcologne.de!
    news.netcologne.de!news.mixmin.net!aioe.org!news.chmurka.net!.POSTED.213.192.88
    .68!not-for-mail
    From: Piotr Gałka <p...@c...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Citi
    Date: Tue, 29 Nov 2022 14:56:18 +0100
    Organization: news.chmurka.net
    Message-ID: <tm5321$2gk$1$PiotrGalka@news.chmurka.net>
    References: <13nex7z626o1c$.1doqxkc3r2ko9$.dlg@40tude.net>
    <1vojl2dc995at$.9v1b7f510p2u$.dlg@40tude.net>
    <tm333a$krq$1$PiotrGalka@news.chmurka.net>
    <9...@g...com>
    <tm396v$ose$1$PiotrGalka@news.chmurka.net>
    <e...@g...com>
    NNTP-Posting-Host: 213.192.88.68
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Injection-Date: Tue, 29 Nov 2022 13:56:17 +0000 (UTC)
    Injection-Info: news.chmurka.net; posting-account="PiotrGalka";
    posting-host="213.192.88.68"; logging-data="2580";
    mail-complaints-to="abuse-news.(at).chmurka.net"
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; Win64; x64; rv:102.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/102.5.0
    Content-Language: pl
    In-Reply-To: <e...@g...com>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:665823
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2022-11-29 o 07:02, Dawid Rutkowski pisze:

    > Hmm, ale Ty masz chyba simplicity, tam są bezpłatne bez promo.
    > Choć może takie wprowadzili później.

    Może i bez promo.
    Jedyne czego jestem pewny to, że musiałem jakoś przenieść opłacanie
    powiadomień z ROR na KK aby mieć bezpłatnie.

    Skojarzenie z Citi i ich ST.
    Żona miała aktywować kartę i podchodziliśmy do tego zawsze, gdy już
    mieliśmy chwilę czasu - czyli tuż po północy. No i zawsze się nie
    udawało z końcowym komunikatem, żeby spróbować kiedy indziej, a jak
    sytuacja będzie się powtarzać to zadzwonić.
    Sytuacja się powtarzała dzień po dniu więc zadzwoniła. Zajęło sporo
    czasu bo trzeba było aktywować jakieś trele morele i przy tej okazji
    sprawdzać nie wiadomo co - pamiętam to jako dłuższą aferę.
    W końcu się dowiedzieliśmy, że należy to zrobić o innej porze a nie w nocy.
    Zdobycie tej informacji (która według mnie powinna się pojawić w każdym
    komunikacie, że coś się nie udało) kosztowało aktywowanie jakiejś tam
    usługi telefonicznej, którą potem trzeba było odkręcać.

    Gdyby zamiast czegoś w stylu : "Spróbuj ponownie kiedy indziej" było
    "Spróbuj ponownie w innych godzinach" to jakoś byśmy dali radę sprężyć
    się i zadziałać gdzieś koło 23-ej.
    P.G.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1