  • Data: 2018-03-27 13:07:51
    Temat: Re: Citek sobie żarty robi
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Zaś ST się nie bój, poklikać zawsze można, do potwierdzenia zmian trzeba jeszcze
    kliknąć "akceptuj". Choć ostrzegam, jak masz zgody włączone, to mogą po takim
    poklikaniu zacząć dzwonić ;>

    Zostaw zawsze choć kawałek tekstu na który odpowiadasz. Ja mam
    ustawione, że widzę tylko nie przeczytane wiadomości i w takiej sytuacji
    muszę się domyślać, że to może być odpowiedź na moją wiadomość.

    Z potwierdzaniem to Citek mnie zaskoczył. Normalnie (inne banki)
    spokojnie sobie przepisuję kod jednorazowy (patrząc na telefon i
    klawiaturę), potem mogę jeszcze rzucić okiem na ekran aby sprawdzić, że
    się nie pomyliłem, a Citek nie daje takiej szansy.
    Napisałem im, że moim zdaniem to nie jest ergonomiczne.

    Poza tym przy wszystkich (kilku) odbiorcach jakich na razie mam
    wykonanie przelewu nie wymaga kodu jednorazowego. Pojawia się info,
    które interpretuję jako, że jest ustawione, że kod nie jest wymagany,
    ale ja tego na pewno świadomie nie ustawiałem. Te co mam (do siebie)
    akurat takie mają być więc na razie mnie to nie boli.
    P.G.