  • 11. Data: 2012-07-13 09:13:15
    Temat: Re: Citek leci w kulki po raz kolejny
    Od: koala <k...@p...fm>

    On 2012-07-11 10:29, Eneuel Leszek Ciszewski wrote:

    > "Iksiński" jtj5lg$nnr$...@n...news.atman.pl

    > Mogą być wrzutki z innych kont, nawet ratalne, ale chyba muszą
    > być zewnętrzne. Środki lane wewnętrznie ;) **chyba** nie są wliczane.

    Kiedyś były uwzględniane nawet wewnętrzne...lałem wtedy z
    oszczędnościowego...po chwili kasa tam wracała...a prowizji nie bywało.
    tyle że trzeba być cięzkim idiotą żeby na tym ichnim oszczędnościowym
    coś trzymać...wisi mi tam deczko ponad 100 zł żeby konta nie zamknęli
    (to tak offtopicznie)

    Pozdr,
    Koala

  • 12. Data: 2012-07-13 10:24:59
    Od: eisenberg <e...@n...pl>

    cinews:jthaso$ian$1@usenet.news.interia.pl...

    > Prawdopodobnie nie Ty jeden. Ja im zapewni odp yw co najmniej kilku
    > klient w.
    >
    > Przy okazji: orientuje si kto , czy do zwolnienia z op aty za konto wp ywy
    > musz by z tytu u umowy o prac , itp.?
    > Czy mog by wrzutki z innych kont?
    >
    > Pozdrawiam

    Wyrobiłem debetówkę 2 miechy temu, żeby mieć możliwość korzystania z
    bankomatów za free i z ichnich wpłatomatów. 100 PLN transakcji kartą
    to mała uciążliwość, bo jednocześnie polikwidowałem debetówki w
    mBanku. I przyjdzie zastrzec, tyle zyskają. Nie kapuję takiego
    postępowania - przecież teraz Citi direct prawie niczym nie różni się
    od Citi one, którego nie chciałem. Wrrr!

  • 13. Data: 2012-07-13 13:08:07
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "koala" jtohqg$4uo$...@u...news.interia.pl

    > Kiedyś były uwzględniane nawet wewnętrzne...lałem wtedy
    > z oszczędnościowego...po chwili kasa tam wracała...a prowizji
    > nie bywało. tyle że trzeba być cięzkim idiotą żeby na tym
    > ichnim oszczędnościowym

    Jakoś tak mi (ale delikatniej) tłumaczono w tym banku, gdy
    miałem tam swego czasu nadmiar pieniędzy. Oprocentowanie
    było niskie, a belką po swej głowie obrywałem...

    > coś trzymać...wisi mi tam deczko ponad 100 zł żeby konta nie zamknęli (to tak
    offtopicznie)

    U mnie teraz tam zazwyczaj są grosze -- odsetki z poprzedniego miesiąca.
    (zlewać za free można tylko raz w miesiącu) Wpłacam na ROR 2kpln i jeśli
    nie zdążę zabrać tego samego dnia -- lokuję je na oszczędnym i zabieram
    stamtąd następnego dnia ,,roboczego''. Inna sprawa, że spłata kredytówki
    w Citi też coś chłonie, ale jakoś nie zawsze ;) synchronizuję ze sobą te
    operacje -- dość często (z nawyku) spłacam kredytówkę bezpośrednio...

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 14. Data: 2012-07-13 15:07:23
    Od: koala <k...@p...fm>

    On 2012-07-13 10:24, eisenberg wrote:

> [...]
    > postępowania - przecież teraz Citi direct prawie niczym nie różni się
    > od Citi one, którego nie chciałem. Wrrr!

    Teraz jest 500 zamiast 100 jak było...(bodajże...bo nie chce mi się
    sprawdzać w nowej "tabeli kar")
    a nawet 100 to była uciązliwość gdy się ma kredytówkę - już wolę
    mBankowe wliczanie transakcji kredytówką.

    Pozdr,
    Koala