  • 1. Data: 2012-07-09 09:46:22
    Temat: Alior sync i odsetki od zgromadzonych na koncie
    Od: gregor <g...@s...pl>

    Witam

    przewinęło mi się przez te konto coś ponad 1 tyś PLN

    no i patrzę 1 grosz odsetek no i oczywiście 1 grosz podatku belki (razem
    2grosze) czyli państwo ściąga ze mnie 100% z moich odsetek ?? wiem było
    poruszane ale jakim prawem ten bandycki kraj kradnie mojego grosza ??

    gregor

  • 2. Data: 2012-07-09 10:07:58
    Od: Krzysiek <k...@o...pl>

    W dniu poniedziałek, 9 lipca 2012 09:46:22 UTC+2 użytkownik gregor napisał:

    > no i patrzę 1 grosz odsetek no i oczywiście 1 grosz podatku belki (razem
    > 2grosze) czyli państwo ściąga ze mnie 100% z moich odsetek ?? wiem było
    > poruszane ale jakim prawem ten bandycki kraj kradnie mojego grosza ??

    takie prawo, takie reguł naliczania podatku....ale z tego co widzę, mało kto się tym
    przejmuje, mimo, że tytuł "w Polsce podatki dochodzą do 100%" wygląda chwytliwie;)

  • 3. Data: 2012-07-09 10:38:54
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 9 Lip, 10:07, Krzysiek <k...@o...pl> wrote:

    > takie prawo, takie reguł naliczania podatku....ale z tego co widzę, mało kto się
    tym przejmuje, mimo, że tytuł "w Polsce podatki dochodzą do 100%" wygląda
    chwytliwie;)

    Przejmowac sie zaczal US, gdy zaczeto zasady zokraglen wykorzystywac
    przeciwko nim, wprowadzajac konta bezbelkowe.

  • 4. Data: 2012-07-09 10:49:53
    Od: gregor <g...@s...pl>

    W dniu 2012-07-09 10:07, Krzysiek pisze:

    > takie prawo, takie reguł naliczania podatku....ale z tego co widzę, mało kto się
    tym przejmuje, mimo, że tytuł "w Polsce podatki dochodzą do 100%" wygląda
    chwytliwie;)

    no właśnie a gdzie można zgłosić te bandyckie praktyki ?

    gregor

  • 5. Data: 2012-07-09 10:55:04
    Od: "wiatrak" <w...@y...pl>

    > no właśnie a gdzie można zgłosić te bandyckie praktyki ?

    Koniowi :) On cię wysłucha.

  • 6. Data: 2012-07-09 11:07:30
    Od: MK <m...@i...pl>

    W dniu 09.07.2012 o 10:55 wiatrak <w...@y...pl> pisze:

    > Koniowi :) On cię wysłucha.

    A ja nie do konca sie z tym zgadzam. Ustawy jasno okreslaja poziom
    opodatkowania i powiniem byc on traktowany jako maksymalny, a nie
    minimalny. Uwazam, ze wprowadzenie podatku do 100% tylnymi drzwiami jest
    niezgodne z konstytucja i powinien sie tym zajac RPO. Niestety PRO tez
    czerpie kase z tego zrodla i dlatego zapewne przymyka oko na takie
    praktyki.

    MK

  • 7. Data: 2012-07-09 15:24:54
    Od: gregor <g...@s...pl>

    W dniu 2012-07-09 11:07, MK pisze:

> [...]
    > niezgodne z konstytucja i powinien sie tym zajac RPO. Niestety PRO tez
    > czerpie kase z tego zrodla i dlatego zapewne przymyka oko na takie

    Wiem jestem śmieszny ale ścigali niewinne babcie za 1 grosz to i ja
    postanowiłem powalczyć z systemem zgłosiłem sprawę do RPO niby nawet ją
    przyjęli zobaczymy czy mnie zleją czy nie jak tak to trudno jak nie to
    odezwę się jeszcze w tej sprawie

    gregor

  • 8. Data: 2012-07-09 16:14:14
    Od: osa <o...@g...pl.ee>

    W dniu 2012-07-09 15:24, gregor pisze:
    > W dniu 2012-07-09 11:07, MK pisze:
    > postanowiłem powalczyć z systemem zgłosiłem sprawę do RPO niby nawet ją
    > przyjęli zobaczymy czy mnie zleją czy nie jak tak to trudno jak nie to
    > odezwę się jeszcze w tej sprawie

    Ale i tak masz lepiej.... ja miałem 1gr odsetek i zabrali 1gr podatku...
    konto uznane kwotą 0.00 To jest dopiero transakcja!

  • 9. Data: 2012-07-09 16:48:13
    Od: "Zbigniew Demidowicz" <d...@g...SKASUJ-TO.pl>

    MK <m...@i...pl> napisał(a):

    > ...Ustawy jasno określają poziom opodatkowania i powinien być on
    > traktowany jako maksymalny, a nie minimalny...

    BTW - może ktoś wie jaki jest ten ostatni 'belkowy' akt ustawowy (wykonawczy?).
    Szukałem w Dz.U. i Monitorze - bez skutku.

    Chciałbym sprawdzić czy jeden z banków zaniża odsetki o ~11% (jednodniówki)
    posługując się 'ustawowym algorytmem'.

  • 10. Data: 2012-07-09 16:58:08
    Od: MK <m...@i...pl>

    W dniu 09.07.2012 o 16:48 Zbigniew Demidowicz <d...@g...skasuj-to.pl>
    pisze:

> [...]
    > (wykonawczy?).
    > Szukałem w Dz.U. i Monitorze - bez skutku.
    >
    > Chciałbym sprawdzić czy jeden z banków zaniża odsetki o ~11%

    http://www.sejm.gov.pl/Sejm7.nsf/komunikat.xsp?docum
    entId=DF51B193FEABF418C125797600447CF2&SessionID=D1T
    WENYZEZ

    MK