  • 1. Data: 2012-07-09 14:27:46
    Temat: BZWBK - ma dziś "ała" z przelewami?
    Od: " " <b...@W...gazeta.pl>

    Witam, o 12:30 zleciłem przelew w BZWBK24, na rachunek w GetInOnline.
    Formatka zdefiniowanego przelewu, zaufana bez kodu SMS.
    I wszystko fajne... tylko: "Niewykonany - Realizowany" i tak do teraz...
    Wykonałem ta akcję ponownie, to mam dwa takie przelewy.

    Ciekawe co się w wbk zatkało? Powinni mi pierwszy zrealizować, a drugi
    odrzucić z braku środków.
    Na 1 9999 nie dzwonię, bo po co słuchać że nic nie mogą... Ogólnie co to za
    bank, powinna być formatka zamawiania rozmowy z Konsultantem, w końcu u nich
    coś się popsuło.

  • 2. Data: 2012-07-11 08:52:38
    Temat: Re: BZWBK - ma dziś "ała" z przelewami?
    Od: dwr <d...@g...-u-s-u-n.pl>

    W dniu 2012-07-09 14:27, b...@W...gazeta.pl pisze:
> [...]
    > bank, powinna być formatka zamawiania rozmowy z Konsultantem, w końcu u nich

    Dzisiaj nieco im serwis logowania do kart wisi.
    Może jakaś buba?

  • 3. Data: 2012-07-11 11:24:29
    Od: dwr <d...@g...-u-s-u-n.pl>

> [...]
    > bank, powinna być formatka zamawiania rozmowy z Konsultantem, w końcu u nich

    Coś jednak padło w BZ.
    Karta w bankomacie brak autoryzacji.
    Infolinia nie odpowiada
    Serwis od kart prepaid leży.