  • Data: 2019-09-03 21:17:45
    Temat: Re: Ciekawy przypadek "pikaczowy"
    Od: Waldek <m...@a...nie.dam> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2019-09-02 o 15:06, Michał Jankowski pisze:

    > Ta, już lecę podawać w sklepach numer telefonu...

    Nigdzie nie pisałem że to sklep :)
    A żonka i tak ma telefony wszystkich swoich klientów
    bo to poniekąd leży w ich interesie - ma też inne "wrażliwe" dane
    - więc jak widać nie każdemu psu Burek ;)

    > A czy klient jest o tym informowany przed przyłożeniem karty?

    Uwierz, nie ma takiej potrzeby

    > Większość pyta, niektórzy drukują bez pytania, nieliczni olewają
    > pytanie, ale wydrukują jak się poprosi. Nawet jak odruchowo wcisną "NIE"
    > to mogą się cofnąć i wydrukować klientowi na życzenie.

    Gdyby się trafił jakiś wyjątkowo "upierdliwy" KTOŚ ( a jeszcze sie nie
    trafił) może taki wydruk dostać
    ale to dodatkowy kłopot bo trzeba to zrobić z kompa
    lub ze smartfona + drukarka obsługująca BT
    Zwykle SMS wystarcza lub mail - a że transakcje idą on-line
    jeśli klient ma apke bankową w telefonie widzi od razu blokade
    - tak tez było z tą kartą Maesto o której wspominałem na początku wątku

    > Ale inna sprawa - taki terminal nie drukuje kopii dla sprzedawcy. Ona
    > nie jest obowiązkowa? Jeśli nie, to dlaczego wszyscy sprzedawcy
    > używający terminali z drukarką ZAWSZE kopię dla siebie drukują?

    Nie odpowiem na to pytanie - żona na maila dostaje potwierdzenia
    operacji dziennych, oraz zestawienie miesięczne.

    I jeszcze raz przypominam - to nie sklep - a transakcji kartowych w
    miesiącu jest kilka. Inaczej byłoby to bez sensu przy prowizji 1,5%

    Pozdro