  • Data: 2019-09-05 08:20:19
    Temat: Re: Ciekawy przypadek "pikaczowy"
    Od: Miroo <b...@b...brak.i.juz> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2019-09-04 o 20:16, Wojtek pisze:
    > Jeżeli to ten sam system, który dosyć dawno temu wprowadzili w Jaworznie
    > (chyba tak, bo Jaworzno miało chyba pilotaż) to AFAIR na wyświetlaczu
    > pojawia się, że bile został zakupiony poprawnie i już wiec nic więcej Ci
    > nie potrzeba.

    Tak, wyświetla się, że zapłacone, ale kontroler tego nie widzi. A
    chole*a wie, jak mu to zadziała przy sprawdzaniu. Różnie bywa :)

    > A karta jest w sumie dosyć namacalna ;)

    Posiadanie karty nie jest dowodem kupna biletu. A cała reszta jest
    nienamacalna.
    Zresztą ostatnio musiałem kartę wymienić, bo mi "pikacz" przestał
    sprawnie działać. Załapywał za 5 razem, po 10 sekundach, albo wcale.

    System obsługujący autobusy w moim mieście działa w cały świat. Np
    nabiło mi na portmonetce elektronicznej ponad 1 mln zł ;) Na minus. Poza
    tym jeżdżą autobusy duchy. Widzisz go na mapie niby wg GPS jak dojeżdża
    do przystanku, a w realu autobusu nie ma.
    Do wyjątków należą dni, gdy tablice informacyjne w autobusie działają
    prawidłowo. Często "wiszą" na którymś z poprzednich przystanków, albo po
    prostu jest "black screen". To samo z biletomatami i kasownikami.
    Działa, albo nie działa.
    I jak ja mam zaufać takiemu systemowi? Żeby potem mnie i rodziny jakiś
    buraczany kanar nie szarpał i nie wzywał policji?