eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiCiekawy przypadek "pikaczowy" › Re: Ciekawy przypadek "pikaczowy"
  • Data: 2019-09-02 15:06:02
    Temat: Re: Ciekawy przypadek "pikaczowy"
    Od: Michał Jankowski <m...@f...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 02.09.2019 o 14:32, Waldek pisze:
    > W dniu 2019-09-02 o 13:15, Michał Jankowski pisze:
    >> Czy ja dobrze widzę - terminal bez drukarki? A jak się z tego
    >> papierowe potwierdzenie uzyskuje?
    >>
    >> MJ
    >
    > Sms-em na telefon płatnika lub na maila i sobie druknąć jeśli to komuś

    Ta, już lecę podawać w sklepach numer telefonu...

    > niezbędne. A wydruk tylko z kasy fiskalnej.

    Wydruk czego? Paragonu pewnie, a ja chcę potwierdzenie operacji kartą...
    Nawet automaty biletowe w autobusach i parkomaty drukują potwierdzenia,
    myślałem, że jest to ustawowy wymóg...

    > Ponoć można też ponoć spiąć z drukarką BT (kosztowna)
    > ale to zbędna inwestycja przy KILKU płatnościach w mięsiącu.
    > A jak kientowi nie pasuje zawsze może gotówką ;)

    A czy klient jest o tym informowany przed przyłożeniem karty?

    >
    > Ps. W coraz więcej punktów (nawet Biedronka) pytają czy potrzebne
    > potwierdzenie i większość ludków odpowiada że nie ;)

    Większość pyta, niektórzy drukują bez pytania, nieliczni olewają
    pytanie, ale wydrukują jak się poprosi. Nawet jak odruchowo wcisną "NIE"
    to mogą się cofnąć i wydrukować klientowi na życzenie.

    Ale inna sprawa - taki terminal nie drukuje kopii dla sprzedawcy. Ona
    nie jest obowiązkowa? Jeśli nie, to dlaczego wszyscy sprzedawcy
    używający terminali z drukarką ZAWSZE kopię dla siebie drukują?

    MJ

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1