  • 1. Data: 2005-05-09 13:50:00
    Temat: OT: Chyba widzialem Amre w TVN24 ?
    Od: "WaSyL" <w...@r...megapolis.pl>

    W programie Portfel ? Gratuluje :) Wyrabiasz sobie marke :)

  • 2. Data: 2005-05-09 13:55:34
    Temat: Re: OT: Chyba widzialem Amre w TVN24 ?
    Od: wizardx12 <R...@c...barg.cy>

    WaSyL napisał(a):
    > W programie Portfel ? Gratuluje :) Wyrabiasz sobie marke :)

    Taaaa. Też widziałem. Udzielał "ekskluzywnej" ;-) wypowiedzi nt. kart w
    podróży zagranicznej

  • 3. Data: 2005-05-09 17:53:00
    Od: "Darek" <00darek@no_spam.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "wizardx12" <R...@c...barg.cy> napisał w wiadomości

    > Taaaa. Też widziałem. Udzielał "ekskluzywnej" ;-) wypowiedzi nt. kart w
    > podróży zagranicznej

    Sławę mamy na grupie.
    Też widziałem
    Ale ksywki nie wyświetlili.

    Darek

  • 4. Data: 2005-05-09 21:25:50
    Od: "Tomasz Opalski" <o...@g...pl>

    WaSyL <w...@r...megapolis.pl> napisał(a):

    > W programie Portfel ? Gratuluje :) Wyrabiasz sobie marke :)

    To chyba juz nie piewszy raz! Cholerka jeszcze nam na śjakiegoś "wodnika"
    bankowego pójdzie i trzeba będzie za aktualnymi niusami grzebać po googlu, a
    o jakimś komentrzu ludzkim głosem wydanym, to juz w ogóle zapomnieć :^)

    Miłego dnia
    Tomek

  • 5. Data: 2005-05-11 21:32:22
    Temat: Re: Chyba widzialem Amre w TVN24 ?
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Dzieki uprzejmosci jednego z grupowiczow :)

    http://www.amra.net/Amra-TVN24-Bilans_tyg.mpg (3 tygodnie temu)
    http://www.amra.net/Amra-TVN24-Portfel.mpg (w ostatni weekend)

    Niestety sprzed 2 tygodni i z TV Biznes nie udalo mi sie zdobyc.

  • 6. Data: 2005-05-11 22:51:06
    Od: Markus Sprungk <z...@c...cy>

    Michał 'Amra' Macierzyński napisał(a):

    > http://www.amra.net/Amra-TVN24-Portfel.mpg (w ostatni weekend)

    Czy to tylko u mnie widzę rozdwojony obraz fatalnej jakości?

    ICQ: 79050392
    Tlen: msprungk
    GG:1447098

  • 7. Data: 2005-05-12 02:43:24
    Od: "de.facto" <http://%77%77%77%2E%74%69%6E%79%2E%70%6C/hg4n>

    Markus Sprungk napisał(a):

    [...]

    > Czy to tylko u mnie widzę rozdwojony obraz fatalnej jakości?

    Nietylko ...

    r_

  • 8. Data: 2005-05-12 10:39:54
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    de.facto <http://%77%77%77%2E%74%69%6E%79%2E%70%6C/hg4n> wrote:
    > Markus Sprungk napisał(a):
    > Nietylko ...

    wrzuce jeszcze mniejsze filmiki.
    Cos to od kodekow jednak zalezy - na laptomie mam ok, na desktopie tak
    sobie...

    Zadbaj o swoje pieniądze!

  • 9. Data: 2005-05-12 17:32:28
    Od: Markus Sprungk <z...@c...cy>

    Michał 'Amra' Macierzyński napisał(a):

    > wrzuce jeszcze mniejsze filmiki.
    > Cos to od kodekow jednak zalezy - na laptomie mam ok, na desktopie tak
    > sobie...

    Nie. To nie jest kwestia kodeków. Ja mam problem wyłącznie z tym filmem.
    Inne odtwarzają się bez najmniejszego problemu

    ICQ: 79050392
    Tlen: msprungk
    GG:1447098

  • 10. Data: 2005-05-13 06:43:45
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Markus Sprungk <z...@c...cy> wrote:
    > Nie. To nie jest kwestia kodeków. Ja mam problem wyłącznie z tym
    > filmem. Inne odtwarzają się bez najmniejszego problemu

    http://www.amra.net/Amra-TVN24-Bilans_tyg.avi (3 tygodnie temu)
    http://www.amra.net/Amra-TVN24-Portfel.avi (w ostatni weekend)

    teraz bedzie ok :)

    Zadbaj o swoje pieniądze!