  • 1. Data: 2005-05-09 11:20:27
    Temat: Kto ma konto w PKO SA ? I ma zamiar wziac kredyt hipoteczny?
    Od: "emas84" <e...@W...gazeta.pl>

    jak w temacie...

  • 2. Data: 2005-05-09 11:21:44
    Temat: Re: Chyba nikt bo nie ma takiego banku
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresuX.op.pl>

    emas84 wrote:

    > jak w temacie...

  • 3. Data: 2005-05-09 11:24:03
    Temat: ???
    Od: "Emilia Sabat" <e...@g...pl>

    jureq <j...@X...to.z.adresuX.op.pl> napisał(a):

    > emas84 wrote:
    >
    > > jak w temacie...

  • 4. Data: 2005-05-09 12:02:37
    Temat: Re: ???
    Od: "S.T." <n...@p...onet.pl>

    Zamiast się dziwić sprawdź w jakim banku masz konto,
    nudzi nam się zgadywanie czy masz na myśli
    PeKaO SA czy PKO BP SA ...

  • 5. Data: 2005-05-09 12:15:55
    Od: Peet <j...@t...pbz>

    On 2005-05-09 13:20, emas84 wrote:

    > jak w temacie...

    Umiesz pisać posty?

    --
    Peet

  • 6. Data: 2005-05-09 17:39:37
    Od: "emas84" <e...@N...gazeta.pl>

    Peet <j...@t...pbz> napisał(a):

    > Umiesz pisać posty?

    Tak umiem pisac posty. Jezeli bym miala w PKO BP SA to bym tak napisala a
    jezeli napisalam w PKO SA to chyba jasne ze to PeKaO SA ???!!!
    I chodzi mi o ten wlasnie bank...

  • 7. Data: 2005-05-09 22:22:34
    Od: Peet <j...@t...pbz>

    On 2005-05-09 19:39, emas84 wrote:

    > Tak umiem pisac posty.

    Jak byś umiała pisać posty to byś wiedziała od czego jest temat, a od
    czego treść posta.

    > Jezeli bym miala w PKO BP SA to bym tak napisala a
    > jezeli napisalam w PKO SA to chyba jasne ze to PeKaO SA ???!!!
    > I chodzi mi o ten wlasnie bank...

    Wybacz, ale w którym miejscu sugerowałem coś takiego?

    --
    Peet

  • 8. Data: 2005-05-09 22:25:11
    Od: Peet <j...@t...pbz>

  • 9. Data: 2005-05-10 05:17:13
    Od: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl>

    In article <d5o78p$hft$1@inews.gazeta.pl>, emas84 wrote:

    > Tak umiem pisac posty. Jezeli bym miala w PKO BP SA to bym tak napisala a
    > jezeli napisalam w PKO SA to chyba jasne ze to PeKaO SA ???!!!
    > I chodzi mi o ten wlasnie bank...

    To się nazywa inteligencja emocjonalna!
    Teraz to dopiero wszyscy zasypią cię informacjami o tym kredycie.

    Renata

  • 10. Data: 2005-05-13 11:58:10
    Od: m...@p...pl (McMac)

    On Mon, 9 May 2005 17:39:37 +0000 (UTC), "emas84" <e...@N...gazeta.pl>
    wrote:

    >Tak umiem pisac posty. Jezeli bym miala w PKO BP SA to bym tak napisala a
    >jezeli napisalam w PKO SA to chyba jasne ze to PeKaO SA ???!!!
    >I chodzi mi o ten wlasnie bank...

    ROTFL. "Skoro napisałem MBK, to chyba jasne że chodziło mi o mBank???!!!".
    --
    - Maciej Kulawik ----------------