  • 1. Data: 2004-10-29 21:09:33
    Temat: Chyba im sie w Mbanku czasy pomyliły
    Od: "Adam" <f...@m...signature>

    Za strony Mbanku:

    "Informujemy, że w związku ze zmianą czasu letniego na zimowy, z 30 na 31
    października, w godzinach: 2:00 (starego czasu) - 3:00 (nowego czasu),
    nastąpi przerwa w dostępie do serwisu transakcyjnego mBanku przez Internet,
    telefon, WAP, SMS i mSIM."

    A przypadkiem nie jest to tak ze 3:00 starego czasu (czyli letniego) jest
    zmieniona na 2.00 nowego czasu (zimowego) ?

    I nie, nie pracuje w Lukas ani w Inteligo :) tak tylko zauważyłem :)

    --
    pozdrawiam,
    Adam

  • 2. Data: 2004-10-29 21:12:17
    Temat: Re: Chyba im sie w Mbanku czasy pomyliły
    Od: "Mithos" <m...@o...No.More.Spam.polska>

    Adam wrote:

    > A przypadkiem nie jest to tak ze 3:00 starego czasu (czyli letniego)
    > jest zmieniona na 2.00 nowego czasu (zimowego) ?

    To nie moze byc 2h przerwy... ?

    pozdrawiam
    --
    Mithos
    mithos(at)op.No.More.Spam.polska

  • 3. Data: 2004-10-29 21:13:05
    Od: g...@p...onet.pl (Piotr Gralak)

    On Fri, 29 Oct 2004 23:09:33 +0200, "Adam"
    <f...@m...signature> wrote:

> [...]
    >zmieniona na 2.00 nowego czasu (zimowego) ?
    >
    >I nie, nie pracuje w Lukas ani w Inteligo :) tak tylko zauważyłem :)

    cos pokreciles. chcialbys zeby przerwa byla od 3 starego do 2 nowego
    czyli zeby trwala 0 minut? :)

    G.

  • 4. Data: 2004-10-29 21:14:17
    Temat: Re: czyżby?
    Od: "S.T." <n...@p...onet.pl>

> [...]
    > zmieniona na 2.00 nowego czasu (zimowego) ?
    >
    > I nie, nie pracuje w Lukas ani w Inteligo :) tak tylko zauważyłem :)

    Co zauważyłeś?
    Chyba nie to że korzystając ze zmiany czasu
    robią sobie dwugodzinną przerwę w godzinę?

  • 5. Data: 2004-10-29 21:16:05
    Od: "Adam" <f...@m...signature>

    Użytkownik "Mithos" <m...@o...No.More.Spam.polska> napisał w wiadomości

    > To nie moze byc 2h przerwy... ?
    > pozdrawiam

    A mozliwe :) wiec jednak okazuje sie czepiajacym sie spiskowcem - pewnie z
    Pekao 24 :)

  • 6. Data: 2004-10-29 21:19:35
    Od: "Adam" <f...@m...signature>

    Użytkownik "Piotr Gralak" <g...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > cos pokreciles. chcialbys zeby przerwa byla od 3 starego do 2 nowego
    > czyli zeby trwala 0 minut? :)
    > G.
    bije sie w piersi i obiecuje juz dzisiaj nic nie pisac tylko isc spac :)

  • 7. Data: 2004-10-29 21:54:40
    Od: "RobertSA" <u...@o...pl>

    4...@n...onet.pl,
    S.T. <n...@p...onet.pl>:

    > Co zauważyłeś?
    > Chyba nie to że korzystając ze zmiany czasu
    > robią sobie dwugodzinną przerwę w godzinę?

    He, he :)
    Marketing do perfekcji - robią sobie dwugodzinną, a wydaje sie, że
    jednogodzinna, a co niektorym nawet ze zerogodzinna :)

    --
    Robert

  • 8. Data: 2004-10-30 00:38:39
    Od: "Krab" <_...@h...pl__>

    > He, he :)
    > Marketing do perfekcji - robią sobie dwugodzinną, a wydaje sie, że
    > jednogodzinna, a co niektorym nawet ze zerogodzinna :)

    swoja droga - slyszalem juz o stajacych pociagach, zatrzymujacych sie
    liniach lotniczych (ciekawe czy w powietrzu kraza) ale o banku co staje
    przez zmiane czasu - to jeszcze nie slyszalem

  • 9. Data: 2004-10-30 09:31:16
    Od: "RobertSA" <u...@o...pl>

    cluo1a$18$...@n...news.tpi.pl,
    Krab <_...@h...pl__>:

    > swoja droga - slyszalem juz o stajacych pociagach, zatrzymujacych sie
    > liniach lotniczych (ciekawe czy w powietrzu kraza) ale o banku co
    > staje przez zmiane czasu - to jeszcze nie slyszalem

    Bo tradycyjne nie musza o tym informowac - i tak sa w nocy zamkniete.

    --
    Robert

  • 10. Data: 2004-10-30 12:42:44
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...com>

    Użytkownik "Krab" <_...@h...pl__> napisał w wiadomości

    > swoja droga - slyszalem juz o stajacych pociagach, zatrzymujacych sie
    > liniach lotniczych (ciekawe czy w powietrzu kraza)

    Nie kraza w powietrzu bo by mieli za duze zuzycie pliwa.
    Po prostu sie zatrzymuja w powietrzu na godzinke...;-)

    --
    Pozdrowienia