eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiChargeback to fikcja › Re: Chargeback to fikcja
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!3.eu.feeder.erj
    e.net!feeder.erje.net!newsfeed.xs4all.nl!newsfeed7.news.xs4all.nl!news.uzoreto.
    com!aioe.org!peer03.ams4!peer.am4.highwinds-media.com!news.highwinds-media.com!
    newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-a-01.news.neostrada.
    pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    From: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Chargeback to fikcja
    References: <5f0eb9c5$0$552$65785112@news.neostrada.pl> <rend92$ddi$1@gioia.aioe.org>
    <reos5p$1rtn$1@gioia.aioe.org>
    Date: Wed, 29 Jul 2020 19:37:11 +0200
    Message-ID: <m...@p...waw.pl>
    Cancel-Lock: sha1:+IcHdCpYRzJQe1Bg/B8MZ7AOrfk=
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=utf-8
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 20
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 195.187.100.13
    X-Trace: 1596044231 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 17360 195.187.100.13:29176
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Bytes: 1740
    X-Received-Body-CRC: 3969058323
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:652536
    [ ukryj nagłówki ]

    Poldek <p...@i...eu> writes:

    > Po kilku miesiącach od utraty ważności starej
    > karty nowa karta została obciążona przez tamten serwis internetowy
    > opłatą za odnowienie subskrypcji. Zrobiłem reklamację w banku, a bank
    > odrzucił reklamację uzasadniając, że nie zastrzegłem karty - tej
    > nowej. Zaznaczył, że jeśli zrobię zastrzeżenie tej obecnie posiadanej
    > i ważnej karty, to wtedy mogą ew. rozpatrzyć reklamację jeszcze raz.

    Problem jest taki, że bez zastrzeżenia karty (numeru konta karty)
    sprzedawca może w nieskończoność* ponawiać obciążenia, i co ma bank
    z tym robić? Po zastrzeżeniu bank dokonuje automatycznie
    (też "w nieskończoność") chargebacku i tyle.

    Takie usługi najlepiej wyłączać u źródła.
    --
    Krzysztof Hałasa

    * no może mu się znudzi po jakimś czasie, np. mali sprzedawcy mogą mieć
    kłopoty (= kasa) z acquirerem w przypadku dużej liczby chargebacków.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1