eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiChargeback to fikcja › Re: Chargeback to fikcja
  • X-Received: by 2002:a25:bcca:: with SMTP id l10mr12197030ybm.298.1595576650442; Fri,
    24 Jul 2020 00:44:10 -0700 (PDT)
    X-Received: by 2002:a25:bcca:: with SMTP id l10mr12197030ybm.298.1595576650442; Fri,
    24 Jul 2020 00:44:10 -0700 (PDT)
    Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news-2.dfn.de!n
    ews.dfn.de!2.eu.feeder.erje.net!feeder.erje.net!news.uzoreto.com!aioe.org!peer0
    2.ams4!peer.am4.highwinds-media.com!peer03.iad!feed-me.highwinds-media.com!news
    .highwinds-media.com!news-out.google.com!nntp.google.com!postnews.google.com!go
    ogle-groups.googlegroups.com!not-for-mail
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Date: Fri, 24 Jul 2020 00:44:10 -0700 (PDT)
    In-Reply-To: <8...@4...com>
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: google-groups.googlegroups.com; posting-host=194.8.46.11;
    posting-account=aCsuLQoAAABnljeKtkSzSBCJ0GzF0J-I
    NNTP-Posting-Host: 194.8.46.11
    References: <5f0eb9c5$0$552$65785112@news.neostrada.pl>
    <8...@4...com>
    User-Agent: G2/1.0
    MIME-Version: 1.0
    Message-ID: <0...@g...com>
    Subject: Re: Chargeback to fikcja
    From: "witrak()" <w...@h...com>
    Injection-Date: Fri, 24 Jul 2020 07:44:10 +0000
    Content-Type: text/plain; charset="UTF-8"
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    X-Received-Bytes: 2722
    X-Received-Body-CRC: 613713563
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:652502
    [ ukryj nagłówki ]

    On Wednesday, July 22, 2020 at 2:49:41 PM UTC+2, WAM wrote:
    ...
    > W lipcu zaproponowałem kupującemu procedurę chargeback i poszło tak:
    >
    > 09.07 zgłoszenie przez formularz w st citi opcji "reklamacje
    > chargeback".

    Istnieje możliwość zgłoszenia bezpośrednio do VISA/Mastercard, niestety jak kiedyś to
    znalazłem to nie zrobiłem bookmarka :-(

    >
    > 10.07 odpowiedź - decyzja banku że transakcja wykonana poprawnie i
    > przysługuje odwołanie od decyzji w procedurze... chargeback
    >
    > 12.07 odwołanie do citi, wniosek z załączoną korespondencją @ z LOT
    >
    > 15.07 mail z LOT:
    > "dziękuję za wiadomość i Bardzo przepraszam za wydłużony czas
    > oczekiwania na odpowiedź.
    > Uprzejmie informuję, że w dniu dzisiejszym zwrot biletów został
    > dokonany. Pieniądze powinny być widoczne na koncie, z którego
    > dokonywana była płatnosć, w przeciągu najbliższych 7 dni roboczych.
    > Dziękujemy za dotychczas okazane zrozumienie dla tej trudnej
    > sytuacji."
    >
    > 20.07 na karcie zaksięgowany zwrot (z datą 17.07)
    >
    Bo tak naprawdę obowiązuje ich bardzo krótki termin realizacji - to wynika z warunków
    VISA/Mastercard.

    Najlepiej w ogóle nie rozmawiać z naszymi bankami...

    witrak()

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1