    From: "Robert" <s...@o...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Centrum Visa i Lukas Bank (KK)
    Date: Wed, 11 Jun 2003 21:45:36 +0200
    <bc5vgj$3qn$1@atlantis.news.tpi.pl> <bc6m3t$415$1@poczta.fkz.com.pl>
    <s...@1...acn.waw.pl>
    <bc6ps3$700$1@poczta.fkz.com.pl>
    <s...@1...acn.waw.pl>
    <bc729e$h9n$1@poczta.fkz.com.pl> <bc72g0$ggh$1@nemesis.news.tpi.pl>
    <bc73b6$9hl$1@topaz.icpnet.pl> <bc74d5$q7b$1@nemesis.news.tpi.pl>
    <bc74ja$qg0$1@inews.gazeta.pl> <bc77lm$dmj$1@nemesis.news.tpi.pl>
    <s...@1...acn.waw.pl>
    <bc79ov$n3j$1@poczta.fkz.com.pl>
    <s...@1...acn.waw.pl>
    <bc7nqr$ppf$1@topaz.icpnet.pl>
    <s...@1...acn.waw.pl>
    <bc7r3h$sfo$1@topaz.icpnet.pl>
    <s...@1...acn.waw.pl>

    s...@1...acn.waw.
    pl,
    Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl>:

    > Trzy różne osoby z infolinii twierdzą co innego.

    Infolinia niestety niewiele wie o funkcjonowaniu KK.

    > Wystarczy numer paragrafu.

    No dobra. Par. 2, zwroc uwage na roznice miedzy tymi dwoma pojeciami, ktore
    sa mylaco podobne:

    Limit kredytowy - określona przez Bank dopuszczalna kwota, na jaką Posiadacz
    rachunku karty może się zadłużyć. Limit jest ustalany indywidualnie dla
    każdego Posiadacza rachunku karty.

    Limit dostępny - limit kredytowy, pomniejszany o kwoty rozliczonych przez
    Bank
    transakcji, aktualnych opłat i prowizji oraz odsetek naliczonych
    od kwot dokonanych transakcji, a powiększany o dokonywane
    spłaty.

    Dalej, par. 27 pkt. 3. i wspomniany juz 32 pkt. 4.

    > Oczywiście jeśli nie znajdę innego rozwiązania to po prostu wpłacę
    > wcześniej tę kwotę i będę liczyła na to, że jest tak jak mówisz. Do
    > tego zabiorę płaskie karty i trochę gotówki. Na szczęście od karty
    > Lukasa nie zależy moje życie. Mam ją, żeby to życie ułatwiała, a tym
    > czasem okazuje się, że moje własne pieniądze bank życie mi uprzykrza.

    Uprzykrza Ci, jesli Twoja interpretacja jest prawdziwa. Jesli nie, to nie
    uprzykrza.

    > Już to zrobiłam, czekam na skutki.

    OK, sluszny krok.

    --