  • Data: 2003-06-12 03:23:41
    Temat: Re: Centrum Visa i Lukas Bank (KK)
    Od: "Robert" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    bc8cef$ruo$...@a...news.tpi.pl,
    valet <v...@w...pl>:

    > A czegóż ma dowodzić ten przykład ?
    > Pamiętam, że jakiś czas temu ktoś pisał na tej grupie o takim
    > przypadku jaki opisałeś, być może Ty. Padło wówczas stwierdzenie, że
    > autorowi nie udało się ustalić dlaczego bank tak potraktował tą
    > wpłatę.

    Tak, to ja. Nie probowal ustalic.

    > To o czym piszesz świadczy raczej o tym, że dokonana wpłata nie tyle
    > powiększyła saldo dostępnych środków

    nie tyle --> nie tylko

    > co spowodowała utrzymanie limitu
    > kredytowego na poziomie sprzed wypłaty gotówki.
    Jesli juz to limitu dostępnego, nie limitu kredytowego, ktory jest kwota
    stala (patrz cytowane wyzej definicje pojec z regulaminu KK Lukasa).

    > Zasadnicza; zwykle w przypadku polskich KK jest tak, że wypłata
    > gotówki powoduje rozpoczęcie naliczania odsetek, a wpłata powiększa
    > saldo dostępnch środków.
    Wiem, dlatego mnie zdziwilo, ze nie ma odsetek, natomiast nie zdziwilo, ze
    powiekszylo sie saldo :)

    > transakcji). Tak więc przykład który podajesz jest na tyle nietypowy,
    > że nie warto go używać na uzasadnienie tezy , że "w Lukasie jest tak,
    > ze jak wplacasz, zwieksza sie saldo"

    Moze nie warto, choc te teze on tez wspiera, przy czym wspiera tez teze
    mocniejsza. Nie uzylbym go, gdyby przyklad normalny uzyty przeze mnie
    wczesniej, ktory tylko te teze uzasadnia, odniosl zamierzony skutek ;)

    --
    Robert