    From: "valet" <v...@w...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Centrum Visa i Lukas Bank (KK)
    Date: Wed, 11 Jun 2003 03:10:36 +0200

    > Tzn. jak to wygląda w praktyce? Bo mi powiedziano na infolinii, że
    > trzeba iść do placówki i być może nawet 2 razy.
    > Poza tym nie wiem jakie są szanse na zwiększenie i o ile, bilety
    > wyczerpały prawie cały limit.

    Niestety w Lukasie nie da się zwiększyć limitu na KK "zdalnie". Musisz
    odwiedzić placówkę, dysponent wypełni odpowiedni wniosek on -line i system
    scoringowy oceni czy możesz uzyskać wyższy limit kredytowy czy też nie. Nie
    będzie on jednak wyższy niż 10 000 PLN. Jeżeli decyzja będzie pozytywna
    wydrukują Ci na miejscu aneks, podpiszesz i już.
    Jeżeli jednak użytkujesz kartę krócej niż 6 miesięcy, to dopuszczają
    zwiekszenie limitu pod warunkiem, że wzrosły Ci dochody. Natomiast co do 2 -
    krotnych wizyt to raczej Ci nie grozi, dotyczyć to może sytuacji kiedy
    wnioskujesz o produkt kredytowy np. pożyczkę w koncie w wysokości powyżej 10
    000 PLN i w tej sytuacji ichnie procedury przewidują akceptację wniosku
    przez dyrektora "regionu" + ew. wcześniejsze "sprawdzenie prewencyjne".

    Pozdrawiam
    Piotrek