    From: "Grzegorz Szymczak" <g...@p...com.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Casus BZ WBK SA
    Date: Fri, 8 Feb 2002 23:19:01 +0100

    ...również podobną odpowiedź tzn. brak mozliwości zwiększenia limitu 3000
    PLN z WBK dostał klient posiadający złotą kartę EC/MC w innym banku z
    limitem 10x większym!!!
    Jaki z tego morał?
    WBK nie lubi uczciwych klientów. Bo przecież uczciwy klient dla jednego
    banku może być złodziejem dla WBK.
    Niech swoje karty wsadzą sobie w d...

    Użytkownik "Telesfor Baudot" <T...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Bank Zachodni WBK S.A.
    > Centrum Wsparcia Operacyjnego
    > Skr. poczt. 76, 60-988 Poznań 15
    > telefon (061) 856 53 26
    > fax (O 61) 8565364
    >
    > Poznań, 30 stycznia 2002 r.
    >
    > SZANOWNY PAN
    > Szanowny Panie,
    >
    > Pragnę podziękować Panu za zainteresowanie ofertą Banku Zachodniego WBK
    S.A.