  • Data: 2002-02-09 18:06:28
    Temat: Re: Casus BZ WBK SA
    Od: "Grzegorz" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Nic dziwnego, ze Ci odmowiono. Ciesz sie, ze za tym nie poszedl donos do
    > prokuratora o wyludzanie kredytow :-)

    No- takie głupie założenie, że przy linii kredytowej w ror trzeba zawsze
    korzystać z całej plus to samo z kartmi kredytowymi.
    To do dupy takie liczenie- bank powinien sprawdzić dotychczasową historie
    spłacania kredytów itd., a nie przyjmować bez wnikania (bo pewnie tak
    naprawdę było), że facet siedzi po uszy w długach.
    Tzn. co ma się pozbyć partnera, linii kredytowej i innych kart, żeby dostać
    VC w WBK z pewnie jakimś dużo mniejszym limitem ?- śmiech na sali.
    Te banki są takie głupie, że szkoda gadać.
    Mnie tak próbowali wymanewrować z głupią chargówką Pekao i dopiero rozmowa z
    doradcą na poziomie poskutkowała odpowiednim wyliczeniem limitu i
    przyznaniem karty.
    Widać takich ludzi brakuje w WBK, albo oni po prostu nie myślą.
    Grzegorz
    PS
    Znowu mamy przykład, że kredytów udziela się najchętniej ludziom, którzy ich
    nie potrzebują :-((