  • Data: 2002-02-10 08:06:10
    Temat: Re: Casus BZ WBK SA
    Od: "Grzegorz" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Bardzo bym chciał, by banki postepowały jak piszesz.
    > Warto jednak czasem zastanowic się jak to
    > wygląda z drugiej strony.
    > Być może nie warto wydawać na "badaczy historii"
    > jak można zarobic na klientach "bez historii".

    To w takim razie komu potrzebny jest taki produkt jak karta kredytowa ?
    Może nie potrzebna jest wogóle- to o czym piszesz pozwala odrzucić większość
    wniosków i po prostu nie wydać tej karty nikomu.
    Przecież bank więcej ryzykuje wydając kartę osobie świeżo poznanej, niż tej
    z dobrą historią.

    > Wielu ludzi nie ma dostepu do KK.
    > Nie ważne jakie mają dochody.
    > Nieistotna jest historia.
    > Wystarczy by nie mieli wystarczająco "oZUSowanej"
    > umowy o pracę (co często świadczy że "mają głowę na karku")
    > a składanie wniosku o KK mija się z celem.

    Zus zusem, a jak jest każdy widzi i po prostu bank musi się dostosować do
    realiów życia- ja zawsze mówię -przykład idzie z góry (od aktualnie i
    poprzednio rządzących ;-))
    A to o czym piszesz nie pozwalałoby wydać kk osobom innym niż ludzie wysoko
    usytuowani na państwowych posadach- zaręczam, że ich potrzeby są większe niż
    limit kk w skali miesiąca.

    > Dla mnie to jest większy problem niż to że
    > "kolekcjoner" ma puste miejsce w klaserku.

    To jest problem banku- jeśli nie będzie wydawał kk, to niech po prostu
    wycofa tę ofertę ze sprzedaży, bo wydawanie wg kryterium zus skazuje całe
    przedsięwzięcie na niepowodzenie.

    > dlatego jedni maja akcje a inni lokaty bankowe.
    > (czy ten co ma lokatę jest głupi ?)

    A co to ma do rzeczy ?- Tu mówimy o zwykłej (nie złotej) karcie kredytowej.
    Każdy ma swój rozum i swoje granice ryzyka- mam nadzieję, że bank WBK jest
    na tyle sprytny, że potrafi zarobić gdzie indziej niż na lokatach bankowych
    (chociaż może się mylę ?).
    Grzegorz